Mediatic trekt Wendy de Liefde aan

Mediatic trekt Wendy de Liefde aan
  • Content
  • 12 nov 2015 @ 10:43
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • CopywritingStorytellingPersonalia

Wendy de Liefde (28) is per direct in dienst getreden bij contentmarketingbureau Mediatic als contentmarketeer/copywriter. In haar nieuwe functie gaat zij zich bezighouden met contentcreatie en -marketing voor diverse klanten. De Amsterdamse studeerde Communicatie aan Inholland en Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en startte in 2011 bij hyperlokaal nieuwsplatform Dichtbij als community manager voor verschillende regio’s.

Daarvoor deed De Liefde al webjournalistieke ervaring op bij onder meer Boomerang en CJP. Op de redactie van foodmagazine delicious was ze vervolgens verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van de sociale media-activiteiten. De Liefde: ‘Door de kennis die ik in mijn vorige functies heb opgedaan, ken ik het belang van het bieden van relevante, nieuwswaardige content en weet ik deze op de juiste platforms in de juiste vorm te delen. Bij Mediatic hoop ik mijn liefde voor (digital) branding en storytelling tot uiting te kunnen brengen.’ 

Mediametic is gevestigd in Amsterdam en is voornamelijk werkzaam voor klanten in de branches IT, HR, Automotive, M&A en advocatuur. Daartoe behoren onder meer AFAS Software, Fujitsu, TelecityGroup, Alphabet Autolease, U-Center en MUNT Hypotheken.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken