ZB grote winnaar Grand Prix Content Marketing
- Content
- 30 nov 2015 @ 14:45
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Grand Prix Content MarketingAwards
- 30 nov 2015 @ 14:45
- Redactie Contentmarketing
ZB heeft bij de jaarlijkse Grand Prix Content Marketing 2015 in Utrecht vier awards in de wacht gesleept. Het bureau voor online en offline communicatie was zeven keer genomineerd. Met vier Grand Prix awards werd ZB de grote winnaar van de belangrijkste prijs in de wereld van bedrijfsmedia.
ZB, gevestigd in Ede, won vorig jaar ook al drie Grand Prix awards en ging dit jaar naar huis met prijzen voor Dirk Supermarkten, T-Mobile, BPD (voorheen Bouwfonds) en Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
Goud voor Dirk
Voor Dirk Supermarkten ontving ZB een gouden Grand Prix voor een communicatieprogramma rondom
klantvriendelijkheid waarin gaming, training en sociale media werden gecombineerd. Uit het juryrapport:
'Geweldige, geïntegreerde aanpak. Het authentieke karakter is erg sterk en goed uitgewerkt. Om dan de
12.000 verschillende, vaak parttime werkende, medewerkers te bereiken is een knappe prestatie. En
verrassend goede conversiecijfers.'
Het Dirk Team, fotografie Danto Fotografie
Online platform voor T-Mobile
T-Share, het sociale intranet van T-Mobile, won vorig jaar goud en dit jaar zilver in de categorie Business to Employee. Uit het juryrapport: ‘Een aansprekende doorontwikkeling van het prijswinnende concept van vorig jaar. Dit jaar is veel extra aandacht gegeven aan de kwaliteit van de content en het meten van resultaten.’
Het T-Mobile team, fotografie: Danto Fotografie
Opnieuw een award voor PFZW
Met opdrachtgever Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW) won ZB al meerdere awards. Ook dit jaar viel
PFZW in de prijzen met het crossmediale platform Leren Van. Het is ontwikkeld voor de zeer moeilijk
bereikbare CEO’s en CFO’s in zorg en welzijn. Uit het juryrapport: ‘Dit concept is een succes geworden júist door sterk gebruik van analytics. Een mooie, klassieke case met krachtige cijfermatige verantwoording.’ Vorig jaar won Leren Van ook al een Gouden Grand Prix in de categorie Business to Business.
Beste design
BPD (voorheen Bouwfonds) viel in prijzen met het internationale BPD Magazine. Het juryrapport roemt de gemaakte keuzes: 'Prachtig consistent blad, de formule goed doorgevoerd. Ook inhoudelijk een goed
magazine. Tekeningen zijn prachtig, typografie goed, verdeling op de pagina is mooi. Grafieken maken
informatie op eenvoudige wijze inzichtelijk. Niet schreeuwerig, maar bescheiden neergezet.'
Effectiviteit
Robbert Zantinge, directeur van ZB: ‘De Grand Prix is dé erkenning in ons vakgebied. Als je de juryrapporten leest, krijgen onze opdrachtgevers veel waardering voor de kwaliteit en effectiviteit van de projecten. En voor ons als bureau is het gaaf dat we winnen met zowel online als offline concepten voor externe én interne doelgroepen.’ De feestelijke prijsuitreiking van de Grand Prix Content Marketing vond donderdagavond 19 november plaats in deFabrique in Utrecht. ZB, een bureau voor online en offline communicatie, is meervoudig winnaar van de Grand Prix Content Marketing. ZB ondersteunt bedrijven als T-Mobile, Rijkswaterstaat, PGGM, Bovag en Dirk Supermarkten in hun communicatie met bijvoorbeeld klanten, opdrachtgevers, leden en medewerkers
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- Pensioenfonds Zorg en Welzijn
- Grand Prix Content Marketing
- T-Mobile
- online
- nominatie
- ZB Communicatie & Media
- BPD Magazine
- content
- Dirk Supermarkten
- award
- offline communicatie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing