Zien moet je proeven
- Content
- 17 nov 2015 @ 14:30
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Video
- 17 nov 2015 @ 14:30
- Redactie Contentmarketing
Goede food films verleiden de zintuigen. Je moet de beelden kunnen proeven en de emotie van het eten voelen. 'Het maken van food films is een vak apart', zegt Maurice Wenneker, oprichter van productiehuis Wenneker. 'Daar heb je specialisten voor nodig, mensen met een feilloos gevoel voor de camera én een passie voor food. Als eerste in België en Nederland brengen we ze bij elkaar en geven we ze een podium.'
NOSH biedt food crews met grote namen en aanstormend talent: bevlogen regisseurs, cameramensen, fotografen en stylisten uit Nederland, België en Groot-Brittannië. Al die vakmensen onder één dak geeft veel kruisbestuiving en ruimte om te experimenteren. Met verrassend veel mogelijkheden van Tabletop hoogstandjes tot culinaire storytelling, van high-end commercials en social media snacks… allemaal werken ze direct op je smaakpapillen.
Slagkracht
Het nieuwe label profiteert van de ervaring van de Wenneker Groep, het productiehuis met vestigingen in Nederland en België. Mensen met zelf een bijzondere voorliefde voor food. 'In 10 jaar zijn we uitgegroeid tot een team van 30 professionals met eigen post-productie en een scherp oog voor media en distributie. Daarmee kunnen we telkens weer topkwaliteit leveren, zowel voor premium als smart budget-producties.' In Gent werkt NOSH samen met FoodPhoto.be, sinds 1998 toonaangevend in redactionele en commerciële food fotografie. Daar heeft NOSH de beschikking over een volledig uitgeruste studio. Dat alles geeft NOSH de slagkracht om snel en efficiënt verleidelijke food content te produceren.
Sjieke variant
Waarom NOSH? Wenneker: 'NOSH komt uit het Yiddisch. Het is een wat sjieke Engelse variant van snack of nassen. En het klinkt gewoon lekker.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing