Zien moet je proeven

Zien moet je proeven
  • Content
  • 17 nov 2015 @ 14:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

Goede food films verleiden de zintuigen. Je moet de beelden kunnen proeven en de emotie van het eten voelen. 'Het maken van food films is een vak apart', zegt Maurice Wenneker, oprichter van productiehuis Wenneker. 'Daar heb je specialisten voor nodig, mensen met een feilloos gevoel voor de camera én een passie voor food. Als eerste in België en Nederland brengen we ze bij elkaar en geven we ze een podium.'

NOSH biedt food crews met grote namen en aanstormend talent: bevlogen regisseurs, cameramensen, fotografen en stylisten uit Nederland, België en Groot-Brittannië. Al die vakmensen onder één dak geeft veel kruisbestuiving en ruimte om te experimenteren. Met verrassend veel mogelijkheden van Tabletop hoogstandjes tot culinaire storytelling, van high-end commercials en social media snacks… allemaal werken ze direct op je smaakpapillen.

Slagkracht
Het nieuwe label profiteert van de ervaring van de Wenneker Groep, het productiehuis met vestigingen in Nederland en België. Mensen met zelf een bijzondere voorliefde voor food. 'In 10 jaar zijn we uitgegroeid tot een team van 30 professionals met eigen post-productie en een scherp oog voor media en distributie. Daarmee kunnen we telkens weer topkwaliteit leveren, zowel voor premium als smart budget-producties.' In Gent werkt NOSH samen met FoodPhoto.be, sinds 1998 toonaangevend in redactionele en commerciële food fotografie. Daar heeft NOSH de beschikking over een volledig uitgeruste studio. Dat alles geeft NOSH de slagkracht om snel en efficiënt verleidelijke food content te produceren. 

Sjieke variant
Waarom NOSH? Wenneker: 'NOSH komt uit het Yiddisch. Het is een wat sjieke Engelse variant van snack of nassen. En het klinkt gewoon lekker.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken