Elba Rec nieuwe uitgever van ROmagazine

Elba Rec nieuwe uitgever van ROmagazine
  • Content
  • 8 dec 2015 @ 07:44
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • JournalistiekPrint

Elba-Rec is per 1 december 2015 uitgever van ROm. Uitgever Louise Bos neemt hiermee na vijf jaar afscheid van deze titel als eigenaar, wel blijft ze betrokken als adviseur. Ze heeft de overtuiging dat ROm door deze stap verder kan groeien: ‘Het is een logische aanwinst voor Elba-Rec.’ Hoofdredacteur Marcel Bayer: ‘Met Elba-Rec als uitgever krijgt ROm een unieke kans om zich breder in het ruimtelijke debat te profileren. We zoeken nadrukkelijk de synergie met de andere activiteiten van Elba-Rec.’

ROm bestaat uit hét maandelijks vakblad in het ruimtelijk vakgebied: ROmagazine. Het magazine over ruimtelijke ontwikkeling, infrastructuur en milieu wordt gelezen door professionals bij gemeente, provincie, waterschap, rijksoverheid en bij bedrijven, universiteiten en overige organisaties die zich bezighouden met ruimte, infrastructuur en milieu.

Ruimtelijk domein
Niet alleen ROm verbreedt haar scope, ook voor Elba-Rec – uitgever van magazines, evenementen, reizen en digitale media – is het een aanwinst. ‘ROm past perfect bij ons, omdat deze titel breed en overkoepelend is’, aldus Edgar van Eekelen, directeur van Elba-Rec. ‘Aangevuld met de andere vakbladen bedienen wij nu het gehele ruimtelijke domein en zijn we, nog meer dan voorheen, in staat om de noodzakelijke cross-overs te maken.’

Kennis en kunde
Van Eekelen verheugt zich op de samenwerking en hoopt veel te leren van de expertise van hoofdredacteur Marcel Bayer. Van Eekelen: ‘ROmagazine is een prachtig en zeer gerenommeerd blad en dat blijft het: we veranderen niets aan de inhoud. De kennis en kunde van de redactie en partners is leidend in de sterkere profilering in het ruimtelijke debat.’ En daar ligt ook de wens van Marcel Bayer: ‘Elba-Rec was al een grote uitgever op het gebied van stedelijke ontwikkeling en inrichting, economie en vastgoed. Samen nemen we nu een sterke positie in.’

Elba-Rec
Elba-Rec biedt een totaalpakket van marketing, communicatie, data, netwerken en kennis op het gebied van stedelijke ontwikkeling en inrichting, economie en vastgoed. Zij is uitgever van de vakbladen Stedelijk Interieur, Vitale Stad, BT, Infra en Groen en organisator van netwerkevenementen en reizen. Ook ontwikkelt Elba-Rec kennis, mede door onderzoeken van haar studenten van het Kennislab voor Urbanisme, en activeert en verbindt ze inhoudelijke communities. Onderdelen van Elba-Rec zijn onder meer de Meuse Foundation en Vastgoedkenners.nl. Ook biedt het bedrijf marketing- en communicatieconcepten ten behoeve van city identity, leegstand en projectverkoop.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken