Fred van Gelder verlaat Head Office NL

Fred van Gelder verlaat Head Office NL
  • Content
  • 3 dec 2015 @ 16:22
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Fred van Gelder, directeur van contentmarketing bureau Head Office NL heeft aangekondigd Sanoma per 1 januari 2016 te verlaten. De functie van Fred zal voor de komende periode door de directie van Head Office België worden vervuld. Vanaf januari 2016 zullen Head Office NL en Head Office België gaan rapporteren aan Henk Scheenstra, CEO Sanoma Media Belgium.

Fred van Gelder geeft aan dat hij na 11 jaar toe is aan een nieuw hoofdstuk in zijn werkend leven. ‘Ik ben 11 jaar geleden gestart bij Hemels dat later geïntegreerd werd met de Sanoma’s Custom Media afdeling. Ik heb een mooie tijd gehad in een vakgebied dat de afgelopen jaren sterk is gegroeid. De transformatie van custom media uitgeverij naar contentmarketing bureau was een boeiende klus die ik met veel passie en interesse heb uitgevoerd. Er staat nu een prachtig full service contentmarketing bureau, volledige geïntegreerd in het mediahuis Sanoma. En daarmee sluit ik een leerzame en boeiende periode af. Ik kijk terug op een bijzondere tijd en prijs me gelukkig dat ik in een bedrijf heb mogen werken met zulke gepassioneerde en kundige collega’s voor zulke mooie klanten en merken.’ Tot zover het persbericht.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken