Superpromotor lanceert tweede herziene editie

Superpromotor lanceert tweede herziene editie
  • Content
  • 9 dec 2015 @ 08:23
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentStorytellingPrint

‘Superpromoter’ is niet alleen een internationaal erkend begrip geworden, sindsdien is de kracht van enthousiasme duidelijk bewezen. Rijn Vogelaar beschreef in de eerste editie met name de theorie van de superpromoter. Meer dan 11.000 exemplaren werden verkocht van de Nederlandse eerste editie. Bovendien is het boek ook in het Engels en Duits vertaald. In deze 2e herziene editie is het boek ge-update met nieuwe inzichten en inspirerende cases uit de praktijk.

Zo komen nieuwe methoden op het gebied van onderzoek, social media-analyse en storytelling komen aan de orde en vertelt Rijn Vogelaar de do’s en don’ts als je met superpromoters aan de slag gaat. De superpromoters zijn volgens Vogelaar van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.

Actueel onderwerp
Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je organisatie succesvoller te maken? Je leest het in deze volledig herziene versie van De superpromoter. 'De Superpromoter is een van de positiefste managementboeken ooit. Rijn gelooft in de kracht van positieve klanten en heeft héél concrete handvatten hoe je daarmee om moet gaan. Dit boek is een absolute klassieker in de managementliteratuur',  aldus Steven van Belleghem, keynote speaker en auteur van bestsellers als When digital becomes human.

Vogelaar bewijst dat het onderwerp actueler is dan ooit. Hij geeft de nieuwste inzichten, laat succesvolle organisaties aan het woord en beschrijft talloze inspirerende cases. Vogelaar is schrijver, spreker en oprichter van de Superpromoter Academy. Toen de eerste editie van dit boek verscheen, was hij nog CEO bij Blauw Research. Het succes van De superpromoter heeft hem doen besluiten zijn leven te wijden aan de dynamiek van enthousiasme.

De Superpromotor telt 288 pagina’s, kost 20 euro en wordt uitgegeven door Van Duuren Management. ISBN: 9789089653031

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken