90/24 Sports lanceert webserie op Makers Channel
- Content
- 6 jan 2016 @ 08:15
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Video
- 6 jan 2016 @ 08:15
- Redactie Contentmarketing
Onlangs startte 90/24 Sports een nieuwe webserie op het videoplatform Makers Channel. De reeks heeft als titel 'Up Close & Personal' en geeft unieke inkijkjes in het (privé)leven van bekende voetballers. Denk hierbij aan hobby’s, vrienden, muziek en eten. Maar ook serieuzere onderwerpen als blessureleed, transfers en ambities komen aan bod. Iedere dinsdag om 16.00 uur staat er een nieuwe aflevering online.
Om de kijker alvast een indruk van de serie te geven, worden er bij de start twee afleveringen uitgezonden. Aflevering één laat een verborgen talent van Fenerbahce-spits Robin van Persie zien en in de tweede aflevering vertelt Lazio Roma-verdediger Wesley Hoedt hoe zijn transfer naar Rome is verlopen.
Over 90/24 Sports
90/24 is een vernieuwend, internationaal mediabureau, gericht op digitale content en social media. 90/24 werkt nauw samen met topsporters om unieke en pakkende verhalen te brengen. Erik Peters, managing director van 90/24 Sports: 'Bij ons gaat alles om "storytelling", het brengen van leuke, mooie verhalen over en door voetballers en andere topsporters. Door onze directe samenwerking met de atleten kunnen wij persoonlijke onderwerpen belichten. Wij publiceren dagelijks nieuwe content op verschillende online platforms om zo wereldwijd tientallen miljoenen fans te bereiken.'
Over Makers Channel
Makers Channel is een nieuw online videoplatform voor influencers en web-talent waar webseries on demand kunnen worden bekeken. Op het platform zijn filmpjes te zien van talenten en bekende namen van onder andere YouTube, Instagram, Facebook, TV en uit de sport- en muziekwereld. Wekelijks worden nieuwe shows en (sub)kanalen toegevoegd.
Marko van Kampen, CEO van Makers Channel: 'De serie Up Close & Personal past perfect in onze strategie om kwaliteitsseries op Makers Channel te laten zien. Het is goed gemaakt met originele thema's. Exclusieve sport content is onder andere door onze partnership met FOX (FOX Sports) een speerpunt in 2016.'
Gratis kijken
Makers Channel is op alle devices gratis te bekijken. Het grote verschil met andere videoplatforms is dat niet iedereen zijn video mag uploaden. Op Makers Channel mogen alleen zogenaamde influencers uitzenden om de kijker een kwalitatief aanbod van webcontent te bieden, zonder de ruis van bijvoorbeeld kattenfilmpjes. Alle content is in 7 thema’s onderverdeeld: comedy, cooking & food, entertainment, beauty & lifestyle, gaming, muziek en sport.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- digitale content
- topsporter
- 90/24
- verhalen
- online
- internationaal mediabureau
- video
- Makers Channel
- social media
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing