Bram Husken VP Content Distributie Benelux bij Viacom International Media Networks
- Content
- 7 jan 2016 @ 16:42
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 7 jan 2016 @ 16:42
- Redactie Contentmarketing
Viacom International Media Networks Benelux (VIMN) heeft bekendgemaakt dat Bram Husken per 1 januari is benoemd tot Vice President Content Distributie Benelux. Hij vervulde deze functie vorig jaar al op ad interim basis voor het bedrijf. Vanuit deze functie is Husken voor de Benelux verantwoordelijk voor de lineaire distributiestrategie van alle Viacom kanalen, waaronder MTV, Nickelodeon, Spike en Comedy Central, alsmede voor de strategie voor de non-lineaire exploitatie van Viacom content.
Maurice Hols, general manager MTV/Viacom International Media Networks: 'Het is geweldig om te zien dat Bram met zijn jarenlange ervaring binnen het bedrijf deze nieuwe stap gaat vervullen. Hij heeft de afgelopen maanden laten zien dat hij een waardevolle aanvulling is op ons Benelux managementteam.'
Bram Husken werkt al 12 jaar bij Viacom International Media Networks. Hij begon in 2004 zijn carrière bij het bedrijf en groeide de laatste jaren door tot VP, General Counsel Noord-Europa. Deze functie heeft hij per 1 januari 2016 neergelegd.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- content
- non-lineaire exploitatie
- kanalen
- MTV
- VIMN
- functie
- Nickelodeon
- Viacom International Media Networks Benelux
- Comedy Central
- Spike
- Viacom
- Vice President Content Distributie Benelux
- Bram Husken
- lineaire distributiestrategie
- strategie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing