Bram Husken VP Content Distributie Benelux bij Viacom International Media Networks

Bram Husken VP Content Distributie Benelux bij Viacom International Media Networks
  • Content
  • 7 jan 2016 @ 16:42
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Viacom International Media Networks Benelux (VIMN) heeft bekendgemaakt dat Bram Husken per 1 januari is benoemd tot Vice President Content Distributie Benelux. Hij vervulde deze functie vorig jaar al op ad interim basis voor het bedrijf. Vanuit deze functie is Husken voor de Benelux verantwoordelijk voor de lineaire distributiestrategie van alle Viacom kanalen, waaronder MTV, Nickelodeon, Spike en Comedy Central, alsmede voor de strategie voor de non-lineaire exploitatie van Viacom content.

Maurice Hols, general manager MTV/Viacom International Media Networks: 'Het is geweldig om te zien dat Bram met zijn jarenlange ervaring binnen het bedrijf deze nieuwe stap gaat vervullen. Hij heeft de afgelopen maanden laten zien dat hij een waardevolle aanvulling is op ons Benelux managementteam.'

Bram Husken werkt al 12 jaar bij Viacom International Media Networks. Hij begon in 2004 zijn carrière bij het bedrijf en groeide de laatste jaren door tot VP, General Counsel Noord-Europa. Deze functie heeft hij per 1 januari 2016 neergelegd.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken