Jillz gaat samenwerking aan met eerste dramaserie Linda.tv

Jillz gaat samenwerking aan met eerste dramaserie Linda.tv
  • Content
  • 27 jan 2016 @ 14:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vanaf 28 januari 2016 zendt Linda.tv zijn eerste Nederlandse dramaserie uit, Bitterzoet. De serie gaat over het leven van drie vriendinnen die alles met elkaar delen. Over vrouwen die op een punt zijn gekomen in hun leven waarbij ze denken; en nu? Voor veel vrouwen herkenbaar. Ook voor Jillz, die vrouwen daarom inspireert kansen te pakken die voorbijkomen. De samenwerking met online serie Bitterzoet is daardoor een logische keuze.

Pak je kans
Er wordt tegenwoordig veel verwacht van vrouwen; een goede carrière, een druk sociaal leven, een perfect huis en een fijn gezin. Hoe ze zich moeten kleden en gedragen, wat ze wel en vooral niet moeten doen. Vrouwen leggen de lat hoog en verwachten veel van zichzelf. Dit sluit naadloos aan bij de nieuwe campagne van Jillz Sweet but not THAT sweet. Pak je kans! Laat je niet beperken door wat er van je verwacht wordt. Doe wat je echt wil, be not THAT sweet!

Komisch drama
Jillz is continue op zoek naar kwalitatieve en vooruitstrevende partners en daardoor is de samenwerking met Linda.tv tot stand gekomen. Ook past de serie Bitterzoet en het leven van de hoofdrolspeelsters perfect bij de ‘Sweet but not That sweet’-vrouw.
Bitterzoet is een komische dramaserie over het leven van drie vriendinnen die alles met elkaar bespreken. Met in de hoofdrol Jennifer Hoffmann, Tina de Bruin en Anniek Pheifer. De serie is geproduceerd door Talpa Fictie, onder leiding van Will Koopman. In de regie Idse Grotenhuis en de scenario’s zijn geschreven door Roos Schlikker. De verhalen zijn gebaseerd op het boek Geen gezeur, meer wijn van Mieke Kosters en Yvanka van der Zwaan.

Over Jillz
Jillz is een verfrissende sparkling appelcider met 5% alcohol. Naast Jillz Original bestaat Jillz Raspberry met de friszoete smaak van frambozen. Beide varianten zijn verkrijgbaar zonder alcohol: Jillz Original 0.0% en Jillz Raspberry 0.0%. Net zo lekker maar dan zonder alcohol en het bevat 40% minder calorieën.

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken