Platform Vrouw.nl vernieuwd

Platform Vrouw.nl vernieuwd
  • Content
  • 22 jan 2016 @ 13:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentDoelgroepen

Vrouw lanceert de nieuwe site Vrouw.nl. Innovatief, visueel krachtig en met meer dan 25 gloednieuwe (video)formats, waaronder ‘Opvoeddilemma’, ‘Marjolein Kookt Over’ en ‘GeZondigen’. Het plaform vergroot het aantal advertentiemogelijkheden en biedt adverteerders voortaan ook de mastertorial: een advertorialpositie op de homepage over de gehele breedte van de site.

In januari start een interactieve campagne richting consument, mediabureaus en adverteerders om Vrouw.nl te herpositioneren. De lancering van de nieuwe site past binnen de strategie van Telegraaf Media Groep (TMG) om de hoofdmerken meer ruimte te geven en aanvullende proposities te ontwikkelen.

Vrouw vindt vrouwen op hun mooist wanneer zij zichzelf zijn, in zowel mooie als minder mooie momenten. Herkenning en dit durven delen met elkaar is waar Vrouw voor staat. Het gloednieuwe digitale platform heeft de ambitie om hét platform voor de moderne Nederlandse vrouw van 30-55 jaar te zijn: met echte vrouwen, echte verhalen, altijd met een haakje naar de actualiteit en eigen gezichten en deskundigen aan het woord. Videoprogramma’s over koken, opvoeden en lifestyle worden aangevuld met inspirerende interviews, herkenbare verhalen over gezondheid, relatie en psyche en opinieblogs die het fundament leggen voor het gesprek van de dag. Vrouw gaat altijd het gesprek aan en zoekt de interactie op met zijn publiek en wordt daarmee dé thermometer van vrouwelijk Nederland.

Campagne
Vrijdag 22 januari start een campagne waarmee Vrouw zowel bestaand als nieuw publiek wil aanspreken. Met de claim #ikbenvrouw worden allerlei quotes geuit die typisch zijn voor vrouwen. Positief, herkenbaar en met een vleugje zelfspot. Via online, social media, radio, tv, print en outdoor wil Vrouw zoveel mogelijk vrouwen in Nederland prikkelen de nieuwe site te ontdekken. Binnen de campagne wordt de doelgroep ook betrokken. Hun eigen quotes komen na plaatsing op social media ook op het plaform. In januari start bovendien een interactieve campagne richting mediabureaus en adverteerders.

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken