Automobilisten verklaren hun auto de liefde

Automobilisten verklaren hun auto de liefde
  • Content
  • 9 feb 2016 @ 13:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

Ruim 30 procent van de Nederlandse automobilisten ziet zijn auto als meer dan een vervoersmiddel. Volgens één op de zeven Nederlanders bestaat de perfecte partner niet, maar de perfecte auto wel. Bijna 12 procent beschouwt zijn auto als een goede vriend of vriendin. Bij verschillende Shell stations in Nederland kunnen automobilisten daarom deze week hun auto de liefde verklaren tijdens het Kiss Car Cam evenement.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken