Branded Content Event in tweets

Branded Content Event in tweets
  • Content
  • 4 feb 2016 @ 20:00
  • Link
  • Lisette Gerbrands
    Lisette Gerbrands

    Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branded Content Event

Ruim vijfhonderd bezoekers zagen vandaag op de 10de editie van het Branded Content Event hoe Joeri van den Bergh de dag opende met vele stellingen en cases die relevant zijn voor the next generation, gevolgd door het verhaal van Puck Landewe over de transformatie van Wehkamp. De aanwezigen deden inspiratie op tijdens de vele parallelsessies, zagen hoe BrandDeli de pitch won voor Ditzo en luisterenden naar de wetenschappelijk onderbouwde presentatie van Christine Liebrecht. Cor Hospes sloot de dag af met zijn presentatie waarin hij alle bevindingen en adviezen van de dag volledig overhoop haalde. Kortom: een enerverende dag met genoeg stof tot nadenken. Heeft u het event gemist? Niet getreurd, lees de ervaringen en reacties van bezoekers die werden gedeeld op Twitter in onderstaand overzicht.

Lisette Gerbrands

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken