Grootste blogger Nederland Negin Mirsalehi style guest-editor Cosmopolitan
- Content
- 8 feb 2016 @ 16:00
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 8 feb 2016 @ 16:00
- Redactie Contentmarketing
In Cosmopolitan’s fashion issue met als thema ‘smart shopping’ showt Negin dé fashion-favorieten van dit seizoen in een exclusieve fotoshoot, vertelt ze alles over haar stijliconen en deelt ze persoonlijke tips, tricks en inspiratie op mode- en beautygebied. Zo verklapt ze eindelijk hoe ze aan dat beeldschone haar komt (hint: het heeft te maken met haar vaders zelfgemaakte bijenhoning) en wat haar gouden tip is voor miljoenen volgers op social media: 'De casual looks die ik op Instagramplaats, doen het ’t best. Vrouwen kijken graag naar basics, omdat ze dit vaker in hun kast hebben hangen. Een extravagante jurk doet het vaak minder goed, veel van mijn volgers zien zichzelf die namelijk niet dragen.'
One Minute Coach
Gloednieuw is Cosmopolitan’s One Minute Coach-concept met als eerste editie ‘How to be successful on Instagram’, ditmaal gepresenteerd door Negin en te vinden op Cosmopolitan’s YouTube-kanaal. De One Minute Coach is onderdeel van een nieuw 360-gradenconcept, genaamd de Millennial Masterclass. Hierbij gaat Cosmopolitan samenwerkingen aan met social influencers, talenten en experts die populair zijn bij de doelgroep (Millennials). Op Cosmo’s eigen Instagramaccount zal Negin op 5 februari, de dag dat het nummer bij de abonnees ligt, een sneak peak uit haar leven geven met een Negin take-over.
Real fashion for real girls
Ook modeblogger ClaartjeRose (52,1k Instagram-volgers) is onderdeel van Cosmo’s eerste Millennial Masterclass. Zij laat onder andere zien hoe je de fashion essentials voor het nieuwe seizoen on a budget scoort. Hoofdredacteur Anne Marije De Vries Lentsch: 'Real fashion for real girls. Dat is wat wij in Cosmopolitan willen laten zien. Onze lezeressen willen tips en advies van influencers en talenten die dicht bij ze staan en die hen dagelijks inspireren via social media. Daar springen we met dit nieuwe concept op in.'
Cosmopolitan Maart issue met Negin Mirsalehi als covermodel ligt vanaf dinsdag 9 februari 2016 in de winkels voor maar €2,99 in plaats van €4,99.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- YouTube
- smart shopping
- fashion issue
- tricks
- tips
- thema
- Cosmopolitan
- inspiratie
- Negin Mirsalehi
- stijlicoon
- video
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing