Humberto Tan gelooft in toekomst van YouTube
- Content
- 16 feb 2016 @ 14:00
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VideoVloggen
- 16 feb 2016 @ 14:00
- Redactie Contentmarketing
‘Insight Veed’ - een conferentie over influencers, storytellers en social media - maakt bekend Humberto Tan te verwelkomen als moderator. Tijdens Insight Veed delen YouTubers de geheimen van hun wereld met marketeers. En laten zij de aanwezigen de ingrediënten van een succesvolle samenwerking zien. In navolging op de succesvolle Veed Awards voor YouTubers zal Humberto Tan samen met de YouTubers een award uitreiken voor de beste Nederlandse influencer campagne van het afgelopen jaar.
Tan zal als moderator tijdens Insight Veed de brug slaan tussen de traditionele en nieuwe wereld van contentmakers. Daarnaast zal hij de ervaringen van de YouTubers in het samenwerken met merken toepasbaar maken op de wereld van de marketeers. Tan: 'Ik volg een aantal Nederlandse YouTubers al een tijdje en ben gefascineerd door hun wereld. Ik geloof in deze vorm van content omdat het een merk versterkt in het delen van hun verhaal. Ik kijk ernaar uit om deel te nemen aan de allereerste Insight Veed in april 2016.
Sprekers
Tijdens het festival nemen verschillende YouTubers, waaronder The Cinemates en Mertabi, de aanwezigen mee in hun wereld. Daarnaast gaan zij met de traditionele contentmakers in discussie over de toekomst van de industrie. Zo vertelt Giel Beelen welke lessen hij als traditionele mediamaker heeft geleerd na een jaar lang de YouTube-wereld ingedoken te zijn. Daarnaast zal Eva Ruiz, Head of Brand & Marcom bij Vodafone, haar ervaringen delen over het samenwerken met influencers en de aanwezigen meenemen in wat het voor haar merk heeft opgeleverd.
Over
Veed is het festival waar de online makers community elkaar kan ontmoeten. De plek waar YouTube tot leven komt. Na een succesvolle eerste editie in april 2015, staat ook dit voorjaar de Westergasfabriek op zijn kop. Op 9 april 2016 gaan 3.000 jongeren hun YouTube-helden ontmoeten. Dit jaar is er ook voor professionals ruimte om deze wereld te leren kennen, met de allereerste Insight Veed.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- marketeer
- Humberto Tan
- influencer
- campagne
- storyteller
- YouTuber
- conferentie
- award
- social media
- samenwerking
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing