Humberto Tan gelooft in toekomst van YouTube

Humberto Tan gelooft in toekomst van YouTube
  • Content
  • 16 feb 2016 @ 14:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoVloggen

‘Insight Veed’ - een conferentie over influencers, storytellers en social media - maakt bekend Humberto Tan te verwelkomen als moderator. Tijdens Insight Veed delen YouTubers de geheimen van hun wereld met marketeers. En laten zij de aanwezigen de ingrediënten van een succesvolle samenwerking zien. In navolging op de succesvolle Veed Awards voor YouTubers zal Humberto Tan samen met de YouTubers een award uitreiken voor de beste Nederlandse influencer campagne van het afgelopen jaar.

Tan zal als moderator tijdens Insight Veed de brug slaan tussen de traditionele en nieuwe wereld van contentmakers. Daarnaast zal hij de ervaringen van de YouTubers in het samenwerken met merken toepasbaar maken op de wereld van de marketeers. Tan: 'Ik volg een aantal Nederlandse YouTubers al een tijdje en ben gefascineerd door hun wereld. Ik geloof in deze vorm van content omdat het een merk versterkt in het delen van hun verhaal. Ik kijk ernaar uit om deel te nemen aan de allereerste Insight Veed in april 2016.

Sprekers
Tijdens het festival nemen verschillende YouTubers, waaronder The Cinemates en Mertabi, de aanwezigen mee in hun wereld. Daarnaast gaan zij met de traditionele contentmakers in discussie over de toekomst van de industrie. Zo vertelt Giel Beelen welke lessen hij als traditionele mediamaker heeft geleerd na een jaar lang de YouTube-wereld ingedoken te zijn. Daarnaast zal Eva Ruiz, Head of Brand & Marcom bij Vodafone, haar ervaringen delen over het samenwerken met influencers en de aanwezigen meenemen in wat het voor haar merk heeft opgeleverd.

Over
Veed is het festival waar de online makers community elkaar kan ontmoeten. De plek waar YouTube tot leven komt. Na een succesvolle eerste editie in april 2015, staat ook dit voorjaar de Westergasfabriek op zijn kop. Op 9 april 2016 gaan 3.000 jongeren hun YouTube-helden ontmoeten. Dit jaar is er ook voor professionals ruimte om deze wereld te leren kennen, met de allereerste Insight Veed.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken