NU.nl kijkt terug op een inspirerend Branded Content Event
- Content
- 5 feb 2016 @ 11:45
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Branded Content Event
- 5 feb 2016 @ 11:45
- Redactie Contentmarketing
Tijdens het Branded Content Event publiceerde NU.nl live content in zijn app op de locatie van het evenement. De ruim vijfhonderd bezoekers in DeFabrique hebben alle artikelen en video’s in totaal zo’n 1.800 keer gelezen met een gemiddelde leestijd van één minuut. Dit onderstreepte het eerder gemaakte statement van Charlotte Nijs, manager Branded Content NU.nl, die tijdens haar sessie kenbaar maakte dat relevantie mede bepaald wordt door de locatie en het moment waarop je content bij je doelgroep brengt.
De interviews zijn donderdag op het Branded Content Event afgenomen met de NUlive-app. Dit is een app waarmee lezers zelf nieuws kunnen maken. Door middel van realtime video kunnen ze live contact maken met de redactie en nieuws delen van over de hele wereld. Dus is Jan uit Utrecht bij die ene grote brand? Hij opent zijn NUlive-app en deelt direct wat hij ziet met de redactie. Live nieuws, gemaakt door iedereen.
Donderdag werd de app, die NU.nl binnenkort lanceert, ingezet om de live interviews af te nemen, bekijk ze hier terug.
Cor Hospes: 'Ik geloof niet in branded content'
Puck Landewé, Wehkamp: 'Heel Nederland gaat branded content maken'
Monique Pennings, Jumbo: 'Branded content is een succes als alle media op elkaar aansluiten'
Carolien de Rooi: 'Het begint bij het verhaal van het merk'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- content
- DeFabrique
- NU.nl
- live content
- doelgroep
- artikel
- video
- Charlotte Nijs
- leestijd
- bezoekers
- Branded Content Event
- relevantie
- app
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing