Scripta Communicatie introduceert Scripta Positionering

Scripta Communicatie introduceert Scripta Positionering
  • Content
  • 25 feb 2016 @ 12:10
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Merken

Scripta Communicatie (Amsterdam/Groningen) betreedt per 1 maart de markt met het merk Scripta Positionering. Het nieuwe bureau is gespecialiseerd in positionering, merk en reputatie. Het onderscheidt zich door een dynamische visie op merkstrategie en de integratie van data, communicatie, contentmarketing en reputatiemanagement. Scripta Positionering is een initiatief van adviseur en interim manager Holger Bakker en Henk Jacobs, directeur van Scripta Communicatie.

Het nieuwe bureau werkt vanuit een aanpak die steunt op de pijlers Denken, Durven en Doen. Nadenken over wie je bent en wat je wilt; heldere keuzes durven maken op basis van vertrouwen in je identiteit, maar vooral: aan de slag gaan. Scripta Positionering ondersteunt organisaties daarbij door strategische acties te definiëren en uit te voeren. ‘Wij onderscheiden ons met een dynamische benadering van reputatie waarin positionering bovenal betekent: organisatiebreed in beweging komen, activeren’, aldus Holger Bakker.

Decennia ervaring
Scripta Positionering bestaat uit zakelijk partners Holger Bakker (strategie, reputatie, positionering) en Henk Jacobs (strategie, merk en positionering), tevens directeur van Scripta Communicatie. Verder zijn de twee strategisch adviseurs Joris van der Wyck (digital strategy) en Tjitske Veldkamp (merkstrategie en storytelling) aangetrokken. Allen zijn langdurig werkzaam op het gebied van strategisch merkadvies.

Meer informatie op www.scriptapositionering.nl.
 

Holger Bakker, Partner Scripta Positionering
Holger Bakker (49) is per 1 maart partner bij Scripta Positionering in Amsterdam. Dit nieuwe bureau is gelieerd aan Scripta Communicatie (Amsterdam/Groningen). Het bureau onderscheidt zich door een dynamische visie op merkstrategie en de integratie van data, communicatie, content marketing en reputatiemanagement.
Bakker (49) start het bureau samen met Henk Jacobs die daarnaast verantwoordelijk blijft voor de Scripta groep. Bakker werkte voor een breed scala aan opdrachtgevers, zowel aan bureau- als klantzijde. De laatste jaren als zelfstandig adviseur en interimmanager. Zijn werkterrein omschrijft hij als ‘creative strategies’ voor corporate branding, communicatie- en reputatiemanagement.
Opdrachtgevers waren onder meer Aegon, Securitas, NDC –VBK, VARA, Endemol , KPN, Philips, Nestlé, diverse Ministeries en culturele instellingen.

Scripta Positionering

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken