Whizpr trekt PR-, content- en digital marketingtalent aan

Whizpr trekt PR-, content- en digital marketingtalent aan
  • Content
  • 5 feb 2016 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Whizpr zet met de aanstelling van drie nieuwe medewerkers wederom een stap in de verdere groei als full service PR-, content- en digital marketingbedrijf. Sasja Bouwman, Sarah Valkenburg en Paul Brand zetten hun talent in om impactvolle communicatiecampagnes op te zetten voor de verschillende technologie- & lifestyle-klanten.

Sasja Bouwman (39) is bij Whizpr begonnen als online marketingconsultant. Hiervoor werkte zij onder meer bij Paula’s Choice, Direct Force en Jiba. Haar passie voor (online) marketing is veertien jaar geleden ontstaan in haar eerste baan als marketeer bij Jiba. Ze heeft zich binnen verschillende disciplines ontwikkeld, zoals guerrillamarketing, direct marketing en de laatste jaren vooral in online marketing en e-commerce. Bij Whizpr stuurt Sasja het Digital-team aan en werkt ze samen met alle teams om digital marketing te integreren in de pr- en contentstrategie van onze klanten.

Sarah Valkenburg (27) is sinds enige tijd werkzaam als PR-consultant. Hiervoor was ze freelance journalist voor het Algemeen Dagblad. Na haar studie Communicatiemanagement in Utrecht werkte Sarah ruim vier jaar als communicatieadviseur bij foodservicegroothandel Deli XL. Ze maakte vervolgens de overstap naar zorgorganisatie HVO-Querido in Amsterdam. In haar rol als PR-consultant binnen het team Online van Whizpr komen haar ervaring en passie voor het communicatievak samen met haar liefde voor de journalistiek.

Paul Brand (25) is bij Whizpr aan de slag gegaan als content creator. Na zijn studie Bedrijfscommunicatie in Utrecht en een stage bij onder andere N.E.C. Nijmegen, is hij gestart als marketing- & communicatiemedewerker bij handelsonderneming Promis Electro Optics. Hier was hij verantwoordelijk voor alle communicatie-uitingen van het bedrijf. Nu versterkt hij Whizpr met het schrijven van teksten en het invulling geven aan contentmarketingcampagnes.

'Public relations is het stelselmatig bevorderen van het wederzijdse begrip. Velen lijken te vergeten dat het verder gaat dan alleen het contact met de media. Het aantal specialisten dat wij in dienst hebben neemt daarom steeds verder toe', aldus Willemijn Vader, creatief directeur en mede-eigenaar van Whizpr. 'Met de komst van deze drie talenten bouwen we verder aan onze missie om de impact van de communicatie van onze klant met zijn doelgroep zo groot mogelijk te maken. Zo is de klant instaat langetermijnrelaties op te bouwen met zijn doelgroepen. Wij weten hoe het koopgedrag van de potentiële klant te beïnvloeden is, om zo de verkoop van producten of diensten te bevorderen. Dat is uiteindelijk hetgeen dat telt.'

Over Whizpr
Whizpr is een Content, PR & Digital Marketing-bedrijf gespecialiseerd op het gebied van technologie en lifestyle. Het bedrijf is actief voor ruim 30 klanten in de IT, Consumer Electronics en Internet-branche. Voor meer informatie: www.whizpr.nl
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken