Duik in de Bush, Desert en Ocean op zoek naar paaseiseren

Duik in de Bush, Desert en Ocean op zoek naar paaseiseren
  • Content
  • 15 mrt 2016 @ 13:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

Koninklijke Burgers’ Zoo organiseert vanaf dinsdag 15 maart 2016 online een creatieve prijsvraag. Websitebezoekers kunnen vanaf deze datum drie gekleurde paaseieren zoeken in 360 graden-video’s van de Bush, Desert en Ocean: www.burgerszoo.nl/paasei. Met behulp van de mobiele app van YouTube duiken deelnemers aan de prijsvraag letterlijk in de 360 graden-video’s van de Bush, Desert en Ocean. Drie gelukkige winnaars worden elk beloond met vijf vrijkaarten, zodat ze gratis met hun gezin of vrienden het Arnhemse dierenpark kunnen bezoeken. Op donderdag 24 maart 2016 maakt Burgers’ Zoo de winnaars bekend.

360 graden-video’s
Met de mobiele app van YouTube kunnen 360 graden-video’s bekeken worden. Deze vernieuwende techniek maakt het mogelijk dat de gebruiker letterlijk wordt ondergedompeld in een bepaald deel van het park en geheel zelf bepaalt in welke richting hij wil kijken. Burgers’ Zoo heeft drie 360 graden-video’s opgenomen in respectievelijk de Bush, Desert en Ocean. Deze drie video’s zijn telkens in beweging, dus de deelnemers zullen de video’s naar alle waarschijnlijkheid herhaaldelijk moeten bekijken om te ontdekken waar de eieren verstopt zijn.

Paaseieren zoeken vanuit de luie stoel
Paaseieren zoeken doe je anno 2016 lekker online, vanuit de luie stoel. Dankzij deze video’s waan je je echt even in de Bush, Desert en Ocean. Het Arnhemse dierenpark werkt als eerste dierenpark in Nederland al enkele maanden met 360 graden-video’s op YouTube en Facebook. Beleving staat centraal bij alles wat Burgers’ Zoo onderneemt en deze video’s vormen als nieuwe techniek een interessante verrijking om de bezoeker thuis al te enthousiasmeren voor het dierenpark. Zo kunnen gasten thuis al ervaren hoe ze in het park ondergedompeld worden in de nagebootste natuurlijke leefomgevingen van een anderhalf hectare grote jungle, 8 miljoen liter water tellend aquarium en de Mexicaanse rotswoestijn. De creatieve prijsvraag laat deelnemers op speelse wijze kennis maken met de pracht van respectievelijk de Bush, Ocean en Desert en de mogelijkheden van het fenomeen 360 graden video. De drie video’s zijn vanaf dinsdag 15 maart met de mobiele app van YouTube te bekijken op www.burgerszoo.nl/paasei. 







Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken