Vakprijs influencer campagne voor het eerst door YouTubers zelf gekozen

Vakprijs influencer campagne voor het eerst door YouTubers zelf gekozen
  • Content
  • 2 mrt 2016 @ 10:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsVideo

Vanaf 1 maart kunnen marketeers en bureaus hun cases insturen voor de ‘Beste Brand Influencers Campagne 2015’ award. Dit is een vakprijs waarbij de YouTubers zelf kiezen wat zij de beste campagne van het afgelopen jaar vonden. Alle landelijke campagnes in 2015 waarin een influencer een belangrijke rol speelde mogen ingestuurd worden. De uiteindelijke winnaar wordt op 8 april - tijdens de Insight Veed-conferentie over influencers, storytellers en social media -in Amsterdam bekendgemaakt. Het is voor het eerst in Nederland dat YouTubers zelf in de jury zitten en kiezen welke influencer campagne van het afgelopen jaar zij het beste vonden.

De deadline voor inzenden is 18 maart. Marketeers kunnen hun inzendingen kosteloos insturen. Op 25 maart wordt de shortlist met de top 10 cases bekendgemaakt. Inzenden kan via de website. Het nomineren van YouTubers bij de publiekstak van Veed voor de Veed Awards bleek al een groot succes te zijn, met ruim 50.000 nominaties.

Over Insight Veed
Dit jaar is er tijdens het Veed Festival ook voor marketing professionals ruimte om de YouTube-wereld te leren kennen, met de allereerste Insight Veed op 8 april. Tijdens de conferentie delen influencers hun visie op de wereld van content. Daarnaast gaan zij met de traditionele contentmakers in discussie over de toekomst van de industrie. Zo vertelt Giel Beelen welke lessen hij als traditionele mediamaker heeft geleerd na een jaar lang de YouTube-wereld ingedoken te zijn. Daarnaast zal Eva Ruiz, Head of Brand & Marcom bij Vodafone, haar ervaringen delen over het samenwerken met influencers en de aanwezigen meenemen in wat het voor haar merk heeft opgeleverd. Humberto Tan is moderator van de conferentie.

Bekijk de website voor meer informatie, het programma en kaartverkoop

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken