De beste Nederlandse foodbloggers op één Foodiechannel

De beste Nederlandse foodbloggers op één Foodiechannel
  • Content
  • 20 apr 2016 @ 08:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineBloggenVloggenVideo

LiveWall Group heeft in april een nieuw video-foodplatform gelanceerd: Foodiechannel. Hier delen de tien beste foodbloggers van Nederland korte, shareable video’s met recepten, food hacks en inspiratie.

Foodiechannel speelt in op de vraag naar bewust, gezond maar ook snel eten,’ vertellen Eelco van de Wiel en Frits Mahovic, eigenaars van LiveWall Group. ‘Met korte, deelbare video’s moet Foodiechannel het meest inspiratievolle foodplatform van Nederland (en de rest van de wereld) worden.’

Korte vlogs
Tien bekende foodbloggers delen via Foodiechannel korte vlogs met inspirerende gerechten, recepten, handige food hacks en andere tips. ‘De korte, duidelijke video’s zijn de kracht van Foodiechannel,’ menen Eelco en Frits. ‘Ons team filmt bij de foodbloggers thuis en zorgt voor verkorte video-versies die makkelijk deelbaar zijn via Instagram.’

Foodbloggers
LiveWall heeft zelf een selectie van de beste Nederlandse foodbloggers gemaakt, gebaseerd op het aantal volgers, originaliteit, herkenbaarheid en regelmaat van posten. Op dit moment zijn er tien foodies aangesloten bij Foodiechannel: Anne Travel Foodie, Gigigisele, Foodbandits, Fit met Charlotte, Oh My Pie, Isaura, Suuz, Mr Hungry Sam, Cake and Cooky en Anne Tea Makery. Eelco en Frits: ‘Wij besluiten zelf welke foodbloggers we aan Foodiechannel willen binden, maar mochten we iemand over het hoofd gezien hebben, kunnen foodbloggers contact met ons zoeken.’



Over LiveWall Group
Vanuit kantoren in Tilburg en Londen creërt LiveWall Group online platformen en interactie voor nationale en internationale klanten rondom events, brands en bedrijven. Dit doet LiveWall Group met tools, concepten en campagnes. In de zomer van 2016 bestaat LiveWall Group vijf jaar. Het bedrijf doet inmiddels zaken met onder andere Universal, Adidas, Samsung, Coca Cola, RTL en KPN en heeft onder meer de app Matchwinner voor RTL 7 en de Goede Tijden Slechte Tijden-Meerdijk App ontwikkeld.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken