Hans Anders lanceert nieuwe website

Hans Anders lanceert nieuwe website
  • Content
  • 21 apr 2016 @ 14:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalDigital designWebsite

Optiek- en audioketen Hans Anders heeft een nieuwe website gelanceerd. Een jaar lang heeft de e-commerce afdeling in samenwerking met interaction designbureau TamTam en webontwikkelaar Netivity aan hansanders.nl gewerkt. De nieuwe website bevat innovatieve functionaliteiten, zoals de briladviestool. Ook is er uitgebreid aandacht voor hooroplossingen.

De geheel vernieuwde vormgeving sluit volgens de makers goed aan bij waar Hans Anders voor staat: een kwalitatief, modieus en verrassend aanbod bieden tegen een scherpe prijs. De toegankelijke interface zorgt ervoor dat alle informatie op een eenvoudige wijze te vinden is. Ook is hansanders.nl handig te bekijken en te bedienen via een tablet of smartphone. De site biedt bovendien de mogelijkheid om informatie snel en eenvoudig te delen via diverse social mediakanalen.

Omnichannel
Met de website rolt Hans Anders haar omnichannel-strategie verder uit. De optiek- en audioketen slaat hiermee een brug naar de ruim 250 fysieke winkels in Nederland. Michelle Nederveen, e-commerce manager van Hans Anders: ‘We zijn er trots op dat we de grootste etalage van Hans Anders naar een hoger niveau hebben kunnen brengen. In deze online winkel kunnen klanten nog beter rondneuzen, passen en natuurlijk ook bestellen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid voor een zichtzending of het online maken van een afspraak in de winkel. Waar de klant ook is, in de winkel of online, we proberen overal en altijd zo goed mogelijk te helpen. Op deze manier verliezen we de klant nooit uit het oog.’

Briladviestool
De briladviestool helpt de klant om een bril uit te kiezen die het beste past. Dit gebeurt op basis van persoonlijke voorkeur qua vorm en kleur, samen met het advies op basis van de laatste trends in optiek. Zo is de klant er zeker van dat hij of zij een bril kiest die niet alleen van deze tijd is, maar die ook bij hem past. Ook is het nu nog eenvoudiger om lenzen te bestellen. Met een paar drukken op de knop ligt de bestelling binnen mum van tijd klaar.

Hooroplossingen
Behalve opticien is Hans Anders ook hoorspecialist. Zo is er online een helder overzicht van het complete aanbod hoortoestellen en gehoorbescherming. Bovendien geeft Hans Anders preventieve voorlichting over alle situaties waarin gehoorverlies kan ontstaan. Natuurlijk kan er eenvoudig online een afspraak worden gemaakt met een gediplomeerde audicien.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken