Voordeel voor klant zichtbaar met 'De cijfers van Knab'

Voordeel voor klant zichtbaar met 'De cijfers van Knab'
  • Content
  • 30 apr 2016 @ 15:50
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoCommercialsCampagnes

Fitzroy Amsterdam heeft de nieuwe Knab-campagne voor 2016 ontwikkeld: ‘De cijfers van Knab’. De online bank maakt een sterke groei door en begin dit jaar staat de teller op meer dan 90.000 klanten. Hoewel dat natuurlijk belangrijk is, zijn ze in Hoofddorp vooral blij met het hoge waarderingscijfer dat ze van hun klanten krijgen: een 8. In de nieuwe campagne staat het voordeel voor de klant centraal.

Voordeel voor klant
‘Banken vinden cijfers belangrijk, maar die cijfers tellen doorgaans vooral voor de banken zelf goed op. Consumenten hebben daarom nog steeds het gevoel dat banken altijd in hun eigen belang handelen. Daar brengen wij met deze campagne voor Knab verandering in,’ aldus Marnix Tiggeloven, eigenaar van Fitzroy.

Leslie Hogeveen, head of digital marketing & e-commerce bij Knab: ‘Met “De cijfers van Knab” geven we inhoud aan het zijn van de bank in jouw voordeel. We laten in de campagne steeds zien wat voor voordeel dit voor de consument oplevert, zowel in service als in financieel voordeel. We zijn een online bank, maar willen ook onze persoonlijke kant laten zien.’

Campagne
Door middel van een hoofdfilm met verschillende tag-on’s worden de proposities van Knab opgevoerd die consumenten voordeel en inzicht bieden. De campagne wordt verder doorvertaald naar online advertising, social en pr, en gaat komende week van start.

Credits
Verantwoordelijk bij Knab: Leslie Hogeveen, Anne Ruth Groen
Strategie en creatie: Fitzroy
Productie: 100% Halal
Regie: Noël Loozen
DOP: Tim Kerbosch
Offline edit: Brain Ent -  Kapsalon
Online & grading: De Grot
Sound design & music: M-ost







Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken