Yourzine viert eenjarig bestaan in het Verenigd Koninkrijk

Yourzine viert eenjarig bestaan in het Verenigd Koninkrijk
  • Content
  • 15 apr 2016 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klanten

Dialoogmarketingbureau Yourzine viert in de maand april haar eenjarig bestaan in het Verenigd Koninkrijk. Afgelopen weekend vloog het voltallige team, dat inmiddels bestaat uit honderd medewerkers, naar Londen om zowel het eenjarig bestaan van Yourzine in het Verenigd Koninkrijk als het vijftienjarig bestaan van Yourzine in Nederland te vieren.

Yourzine zette een jaar geleden succesvol voet aan wal met een nieuwe vestiging in Londen, waar zij initieel ingaat op de vraag van haar bestaande opdrachtgevers die actief zijn in het Verenigd Koninkrijk, waaronder Samsung Europe. Yourzine startte vorig jaar met een drietal medewerkers en is inmiddels uitgegroeid tot een team van tien man sterk.

Ambitie
Floris Oranje is recent gestart als managing director bij Yourzine UK. Hij geeft leiding aan de vestiging waar hij zich op dit moment richt op verdere uitbreiding van het team om te blijven voldoen aan de vraag die Yourzine in Engeland op zich af ziet komen. Het team zal zich voornamelijk richten op data gedreven marketingcampagnes en implementatie van CRM- en loyaltyprogramma’s. De ambitie van Yourzine is om in het Verenigd Koninkrijk uit te groeien tot één van de leidende bureaus op het gebied van data-driven dialoogmarketing.

Internationale opdrachtgevers
‘In het kader van ons vijftienjarig bestaan en het eenjarig bestaan van onze vestiging in het Verenigd Koninkrijk zijn we afgelopen weekend met het gehele team naar London gegaan om dit te vieren. Tijdens deze trip keken we terug op een spannend, prachtig en succesvol eerste jaar. We stonden stil bij onze successen, de projecten waar wij nu mee bezig zijn en uiteraard de verwachtingen voor het aankomende jaar. Ik ben erg trots dat Yourzine ook in Engeland zo´n sterke groei heeft doorgemaakt. De uitbreiding naar het Verenigd Koninkrijk is voor ons erg belangrijk om te voldoen aan de behoeften van onze internationale opdrachtgevers. Hierdoor kunnen we hen lokaal beter ondersteunen, maar ons ook richten op nieuwe klanten uit deze regio,’ aldus Michiel van Riemsdijk, algemeen directeur van Yourzine.

Oranje vult aan: ‘Ik kijk er erg naar uit om met het team aan de slag te gaan met de gestelde ambities en het bedrijf ook hier te laten groeien in deze uitdagende markt. De markt in het Verenigd Koninkrijk is erg volwassen en biedt ons veel mogelijkheden om verdere groei te realiseren. Momenteel zijn we met verschillende merken in gesprek dus we rekenen erop om op korte termijn nieuwe opdrachtgevers aan ons portfolio toe te voegen. We zullen onze positie in de markt blijven versterken en ons als bedrijf verder ontwikkelen.’

Over Yourzine

Yourzine is een dialoogmarketingbureau dat klantwaarde verhoogt door persoonlijke en relevante dialoog met elke consument, via alle mogelijke kanalen. Het bureau ontwikkelt en realiseert strategieën voor merken met grote consumentendatabases zoals Albert Heijn, de Efteling, Etos, Ikea Nederland, Malmberg, NRC, Peugeot en Citroën Benelux, Rituals, Samsung Europe en Triodos Bank. Het bureau heeft kantoren in Nederland, Engeland en België.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken