YouTubers lanceren Veed Magazine

YouTubers lanceren Veed Magazine
  • Content
  • 2 mei 2016 @ 15:10
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentVideoJournalistiekMedia

Dat YouTube de toekomst heeft, behoeft al langere tijd geen geheim meer. Het laatste nieuws rondom het bekende medium is nu dat Veed, de organisatie achter het Veed Festival, met een eigen tijdschrift komt genaamd Veed Magazine. Met het magazine zijn de YouTubers, die onderdeel zijn van de redactie, van plan voor het eerst zelf een brug tussen online en offline content te slaan.

In het magazine lees je alles over YouTube, bekende YouTubers en hun wereld. Het magazine is als een ‘tv-gids’ voor de streaming-generatie. Met tips voor wat je moet zien en horen op YouTube, Snapchat, Instagram, Netflix en Spotify. 

Veed is het bedrijf achter het Veed Festival, dat begin april voor het tweede jaar op rij plaatsvond in Amsterdam. Net als het magazine draait het Veed Festival om de grootste en bekendste YouTubers van Nederland. Veed is een initiatief van influencerbureau Maak en een groep gedreven en bekende YouTubers, waaronder Mertabi en Cinemates. 

Het magazine verschijnt zes keer per jaar en kost €3,49. De eerste editie ligt vanaf morgen (dinsdag 3 mei) in de winkels. (LB) 

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken