Neem een kijkje in een van de grootste vluchtelingenkampen
- Content
- 10 mei 2016 @ 14:32
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Content
- 10 mei 2016 @ 14:32
- Redactie Contentmarketing
Hoe ziet het leven van een vluchtelingenkind eruit? Wat doe je de hele dag? Eric, een van de duizenden kinderen uit Burundi die naar Tanzania zijn gevlucht, geeft je een kijkje in zijn leven in een van de grootste vluchtelingenkampen ter wereld.
Met de My new home pagina kun je virtueel een dag doorbrengen in een van deze kampen. Het idee van Plan Nederland hierachter is 'dat iedereen kan zien hoe het is om kind te zijn in een vluchtelingenkamp.'
My new home
Mijn nieuwe thuis/My new home is een interactief verhaal, met 360˚ foto’s en 360˚ film en geluid. Dankzij een game-achtige opzet kun je zelf navigeren door het kamp en beslissen of je de school bezoekt of bijvoorbeeld eerst een stuk zeep gaat ruilen voor iets eetbaars op de markt. De 360˚ ervaring is bedacht en gemaakt door fotograaf Martin Edstrom in samenwerking met Plan.
Voor meer informatie ga je hier naar toe.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing