Neem een kijkje in een van de grootste vluchtelingenkampen

Neem een kijkje in een van de grootste vluchtelingenkampen
  • Content
  • 10 mei 2016 @ 14:32
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

Hoe ziet het leven van een vluchtelingenkind eruit? Wat doe je de hele dag? Eric, een van de duizenden kinderen uit Burundi die naar Tanzania zijn gevlucht, geeft je een kijkje in zijn leven in een van de grootste vluchtelingenkampen ter wereld.

Met de My new home pagina kun je virtueel een dag doorbrengen in een van deze kampen. Het idee van Plan Nederland hierachter is 'dat iedereen kan zien hoe het is om kind te zijn in een vluchtelingenkamp.'

My new home
Mijn nieuwe thuis/My new home is een interactief verhaal, met 360˚ foto’s en 360˚ film en geluid. Dankzij een game-achtige opzet kun je zelf navigeren door het kamp en beslissen of je de school bezoekt of bijvoorbeeld eerst een stuk zeep gaat ruilen voor iets eetbaars op de markt. De 360˚ ervaring is bedacht en gemaakt door fotograaf Martin Edstrom in samenwerking met Plan.

Voor meer informatie ga je hier naar toe. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken