Hot Pink Media introduceert Influencer Ad
- Content
- 15 jun 2016 @ 11:53
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - TrendsVloggenDoelgroepenContent
- 15 jun 2016 @ 11:53
- Redactie Contentmarketing
Om in te spelen op de trend van influencers heeft Hot Pink Media de Infleuncer Ad gecreëerd. Deze interactieve banner is in te zetten bij online marketing en presenteert diverse positieve reviews van bloggers over een product of merk.
Dit biedt consumenten de mogelijkheid door te klikken en zich te oriënteren voordat ze aankoop doen. Hot Pink Media heeft de toepassing ontwikkeld omdat 'bloggers en influencers steeds meer als expert beschouwd worden en daardoor een grote spelen in het aankoopproces van de consument'. De eerste campagne met de Influencer Ad is van start gegaan in samenwerking met Philips en mediabureau Carat.
Hoe gaat dit in zijn werk?
De Influencer Ad-banner bevat vier afbeeldingen van influencers die hetzelfde merk of product hebben gereviewd. Consumenten kunnen op deze manier direct zien welke influencers zich daarover positief uitlieten. De klant kiest vervolgens zelf op welke kanalen uiot het portfolio hij de banner wil plaatsen. Met een klik op een van de afbeeldingen belandt de consument meteen op de bijbehorende advertorial. Hot Pink Media verwacht hiermee een groot online bereik van de verschillende reviews te behalen.
'Hoe kun je het beste jouw doelgroep bereiken?'
Janine van Tulder, owner van Hot Pink Media, laat weten: 'Hoe kun je als merk online het beste jouw doelgroep bereiken? Digitale specialisten breken zich er dagelijks het hoofd over. Naast de reguliere advertisingsopties wordt native advertising steeds belangrijker. Merken willen met eigen content hun verhaal vertellen, omdat ze ervaren dat dit werkt. Bedrijven die hier nog geen gebruik van maken laten een belangrijke marketingtool liggen, die juist zo effectief werkt in de online-oriëntatiefase van de consument.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing