MPG. en 4net Interactive sluiten partnership
- Content
- 30 jun 2016 @ 09:01
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentZakelijkStrategie
- 30 jun 2016 @ 09:01
- Redactie Contentmarketing
Contentbureau MPG. wil zich naast strategie en content ook op techniek en digitale oplossingen richten en gaat daarom een samenwerking aan met 4net Interactive, een internetbureau in digitale strategie, web- en appbouw en digital custom publishing. De doelstelling van het partnership is om beter in te kunnen spelen op de customer journey. De Amsterdamse vestiging van 4net Interactive, 4net Amsterdam, trekt in bij MPG. in Amstelveen.
Dolly van den Akker, businessdirecteur bij MPG., laat weten: 'Effectieve contentmarketing gaat tegenwoordig verder dan verhalen uit merken formuleren en deze via vertrouwde middelen verspreiden. Een goede contentstrategie drijft op vier pijlers: content, techniek, distributie en data-analyse. Daarmee groeit de behoefte aan nieuwe, specifieke kennis waarbij bureaus continu de afweging moeten maken om die kennis in huis te halen of deze juist in te huren. Om onze dienstverlening kwalitatief hoog te houden kiezen wij voor strategische partnerships met partijen die ons aanvullen met specifieke kennis. ICT-kennis in dit geval. In 4net Interactive hebben we een partner gevonden met digitale roots. Samen kunnen we het digital publishing domein beter ontsluiten om zo ook de omnichannel-belofte effectief in te vullen via één loket. 4net Interactive heeft succesvolle cases achter zijn naam staan. Ik ga dan ook met veel vertrouwen en plezier ons partnership aan.’
Sander Stallinga, managing partner 4net Amsterdam, stelt op zijn beurt: 'We zien dat bedrijven meer en meer begrijpen dat ze uitgever zijn geworden van hun eigen verhalen maar ook worstelen met zowel de contentstrategie als de contentdistributie. De meest spannende ontwikkelingen, en dus ook vraagstukken in ons vakgebied, spelen zich af op het snijvlak van marketing en ICT. Samen met MPG. kunnen we merken in dat spectrum volledig begeleiden. Van digitale strategie, het ontwikkelen van contentplatforms zoals sites, apps en webshops, de contentproductie en -distributie tot goede data-analyse en dashboarding. Qua skillset zijn we complementair en qua aanpak en visie zitten we op één lijn. Het maakt ons gezamenlijke aanbod completer en geeft ons beide toegang tot een breder portfolio aan klanten.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing