Platform Content is terug

Platform Content is terug
  • Content
  • 20 jun 2016 @ 09:02
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Grand Prix Content MarketingContent

Sinds vandaag (17 juni) is Platform Content weer live. De branchevereniging biedt een podium aan organisaties en bureaus die zich bezighouden met contentmarketing. Er is een nieuwe basis, nieuwe leden en een nieuwe voorzitter: Jasper van Zandbeek.

'De tijd dat alleen bureaus zich met communicatie bezighielden is allang voorbij. Merken als Bol.com en ING doen ook aan contentmarketing. Ze doen het zelf, vaak ondersteund vanuit strategie of executie door een bureau', zo is er te lezen in een persbericht. 

Platform Content wil bijdragen aan de vernieuwing van het vak contentmarketing en dat doen ze door middel van discussies, uitwisseling van kennis, bijeenkomsten met experts die cases tegen het licht houden en door het in de etalage zetten van winnende concepten tijdens de Grand Prix Content Marketing. 

Grand Prix Content Marketing
De Grand Prix is een evenement dat Platform Content samen met mediapartner BBP/MarketingTribune organiseert. Dit zijn de prijzen die de industrienorm vormen voor het contentmarketing in de Benelux. Ga voor meer informatie hier naar toe. Overigens zijn er nog plekken beschikbaar voor het Winnersevent van de Grand Prix op donderdag 23 juni! 

Groot enthousiasme
Directeur Bert Groothand laat weten: ‘Wat we die afgelopen maanden hebben gemerkt is dat er een groot enthousiasme is. Voor contentmarketing, voor discussie over het vak. En ook voor Platform Content. Sommige leden uit het verleden (zoals LVB Networks, ZB, Scripta en Zandbeek) zijn weer lid geworden omdat ze altijd op zoek zijn naar nieuwe wegen. De verandering omarmen. Andere bureaus zijn lid geworden omdat ze nieuw en nieuwsgierig zijn naar de samenwerking en de verandering in het dna hebben. Voorbeelden? The Post, Ravestein & Zwart, Brand New Journey, Coopr en Yune... We zijn er trots op dat ze meedoen!’

Meer leden
Platform Content hoopt op meer leden en werkt daar momenteel ook aan. Nieuwsgierig geworden? Ga naar de website en lees wat er gebeurt. Als gezegd is Platform Content er voor merken, content partners en bureaus. Iedereen is welkom. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken