Vloggers lanceren sponsorship America Today en War Child

Vloggers lanceren sponsorship America Today en War Child
  • Content
  • 9 jun 2016 @ 10:02
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Vloggen

America Today wordt hoofdsponsor van de War Child Kidsclub. Het kledingmerk gaat America Today helpen met de realisatie van de club waar het thema 'vriendschap' een centrale rol moet spelen. Vier vloggers lanceerden gisteren (8 juni) de War Childs Kidsclub vanaf het dak van de A'dam Tower.

Direct na de lancering kregen de vloggers hun eerste uitdaging in een gouden envelop uit handen van Matthijs (11) en Jikke (9). De kinderen zijn momenteel op hun eigen manier actief voor War Child en bedachten de eerste videochallenge voor de vloggers: bouw een levensgroot peaceteken dat vanaf bovenaf gefilmd kan worden. 

De War Child Kidsclub is speciaal voor kinderen tussen 8 en 12 jaar opgericht die willen weten, helpen en doen. Wereldwijd groeien bijna 250 miljoen kinderen op in oorlog. Vaak moeten ze vluchten en weten ze niet waar hun familie of vrienden zijn. De Kidsclub biedt kinderen de kans om stil te staan bij hun leeftijdsgenootjes die in oorlogsgebieden wonen door zich te verenigen in een club en samen te helpen. Het uiteindelijke doel van de club is om kinderen wereldwijd met elkaar te verbinden. 

Britt Scholte, actrice uit de tv-serie Brugklas: 'Ik vind het bijzonder dat ik zoveel kan bereiken met een belangrijke boodschap over een belangrijk thema in de wereld, namelijk: kinderen die opgroeien in de oorlog. Dat is iets waar veel kinderen over nadenken of mee bezig zijn.'

Ga voor meer informatie naar de website.     

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken