Influencerbureau Storyboard werkt samen met Tele2

 Influencerbureau Storyboard werkt samen met Tele2
  • Content
  • 29 jun 2016 @ 11:09
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentCampagnes

Tele2 slaat de handen ineen met influencer & branded content bureau Storyboard. De samenwerking heeft als doel de 'Niet Omdat Het Moet, Maar Omdat Het Kan' campagne, ontwikkeld door Indie Amsterdam, door te vertalen naar relevante digitale brandend content.

Cilesta van Doorn, managing director brand & communications van Tele2, laat weten: 'Wij willen laten zien hoe je met ons nieuwe 4G-netwerk alles uit je dag én mobiel kunt halen. We bieden data voor iedereen. Storyboard begrijpt heel goed hoe zij deze boodschap om kunnen zetten in gave branded content.'

Onlang kwam de eerste video van de 'Trek Het Internet Helemaal Leeg'-reeks uit, waarin Jan Versteegh winkelende voorbijgangers redt van verveling door ze uit te dagen om tegen hem te gamen op Tele2's 24GB databundel. Ook lanceerden Tele2 en Storyboard een samenwerking met rapper Ronnie Flex. Tele2 was partner van 'Ronnie Flex & Friends' in Ahoy op vrijdag 17 juni. Om die samenwerking te vieren heeft Storyboard deze short-doc gemaakt. Deze werd via Facebook verspreid en tijdens het concert getoond. 

Martijn de Kemp, managing director van Storyboard, laat weten: 'We zijn aanvankelijk aan Tele2 voorgesteld door Dentsu Aegis. De doorslaggevende factor voor onze samenwerking is een combinatie van kwesties: de kracht van ons influencer netwerk, creativiteit en ruime ervaring als digitaal content productiehuis. Storyboard richt zich op influencer campagnes met landelijke en internationale impact en dit sluit goed aan bij de ambities van Tele2.'



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken