Vooruitblik Haringparty (2): 'Vanaf de volgende Haringparty ben ik geen talent meer'

Vooruitblik Haringparty (2): 'Vanaf de volgende Haringparty ben ik geen talent meer'
  • Content
  • 13 jun 2016 @ 09:19
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentEvenement

Eindelijk, het nieuwe haringseizoen gaat van start. En dat betekent ook: Haringparty! Aanstaande donderdag (16 juni) organiseert de IAA daarom 'Hollandse Nieuwe', dé haringparty voor de advertising industrie. Naast het traditionele haringhappen staat er Holland's nieuw marketingtalent op het menu, dat hun visie deelt met het publiek. Samen met talenten Nick van de Hei en Marie-Louise Diekema & Tim Olland blikken we vooruit op deze feestelijke dag.

En er zijn nog kaarten! Ga hier naar toe voor meer informatie.

Nick van de Hei (winnaar SWOCC scriptie prijs): 'Vanaf de volgende Haringparty ben ik geen talent meer'

Welk project krijgt op dit moment jouw volledige aandacht?
'Bij Fama Volat probeer ik mijn wetenschappelijke kennis over communicatie en beïnvloeding in te zetten voor onze klanten.'

Wanneer ben je geen talent meer?
'Vanaf de volgende Haringparty.'

Wat ga je ons bijbrengen op de Haringparty?
'Hoe A-merken het beste de strijd aan kunnen gaan met copycat/huismerken.' 

Wat verwacht je van de Haringparty - los van je eigen presentatie?
'Enthousiaste mensen met passie voor reclame. Dat in combinatie met een gezellig drankje.' 

Hoeveel haring ga je happen? En wat drink je daarnaast?
'Eentje, voor de vorm. Koud biertje om 'm weg te spoelen.' 
 

Marie-Louise Diekema & Tim Olland (ADCN talenten): 'In plaats van haring nemen we een extra biertje'

Welk project krijgt op dit moment jullie volledige aandacht?
'Ons project Reframe. Dit concept bedachten we in de Refugee Challenge van What Design Can Do en ADCN. In april hebben we er een zilveren ADCN Young Talent Lamp mee gewonnen en nu hebben we het concept weer ingestuurd voor de internationale challenge. We hebben in de tussentijd wat nuttige feedback verwerkt en nu gaan we duimen dat ook deze jury er weer enthousiast van wordt.'

Wanneer zijn jullie geen talent meer?
'Zodra je anderen én jezelf niet meer weet te verrassen. Zolang je af en toe vanuit een onverwachte hoek weet te komen, blijf je je talenten ontdekken en ontwikkelen. Of dat nu het bedenken van prijswinnende campagnes is of haring happen.'

Wat gaan jullie ons bijbrengen op de Haringparty?
'We gaan vertellen over Reframe, hoe we van de briefing van veertig pagina's via ons brainstormproces tot het concept zijn gekomen. We vertellen wat het inhoudt en wat wij hopen dat het gaat doen.'

Wat verwacht jullie van de Haringparty - los van jullie eigen presentatie?
'Een interactieve middag, een hoop frisse verhalen van alle talenten en een wat minder frisse haring-met-uitjes lucht, maar dat nemen we dan maar voor lief.'

Hoeveel haring gaan jullie happen? En wat drinken jullie daarnaast?
'Voor de vorm zullen we allebei een hapje nemen, maar we zijn beiden niet hele grote haringfans. In plaats daarvan nemen we wel een extra biertje.'

Tickets scoren doe je hier. En attend meteen even op Facebook

Nog meer talenten? Ga hier naar toe. 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken