Met The Post op reis voor je contentmarketing strategie
- Content
- 12 jul 2016 @ 15:03
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - EvenementContentStrategie
- 12 jul 2016 @ 15:03
- Redactie Contentmarketing
Contentmarketing-bureau The Post houdt van maandag 10 tot en met vrijdag 14 oktober 2016 een strategieweek in de Franse Dordogne. Marketing- en communicatieprofessionals leren in vijf dagen hoe ze de contentmarketingstrategie voor hun bedrijf of organisatie ontwikkelen. De week staat onder leiding van Carlijn Postma.
Voor veel organisaties is het elk jaar weer zwoegen met de invulling van de communicatiekalender. De deelnemers aan de strategieweek komen thuis met een strategie, een plan van aanpak en een presentatie waarmee ze hun collega’s kunnen inspireren.
Beproefde methode
‘We maken iedereen thuis in het mediadenken, een beproefde methode die je effectief helpt jouw boodschap op verschillende momenten en op verschillende kanalen te communiceren’, vertelt Carlijn Postma. De deelnemers krijgen handvatten om de strategie van het mediadenken in de praktijk te brengen. Carlijn: ‘Ook brengen we tijdens deze reis de rollen in beeld die nodig zijn om de strategie te ontwikkelen en uit te voeren. De deelnemers zijn ruim op tijd terug voor het indienen van de budgetaanvraag voor 2017.’
In alle rust
The Post kiest met een arrangement in Bassivière in de Dordogne voor een verblijf ver buiten de deur. ‘Content marketing moet je ook niet tussendoor doen. We kiezen voor een rustige plek, waar je samen met andere marketing- en communicatiespecialisten bent en waar professionals je begeleiden. Zo’n omgeving geeft optimale inspiratie’, vindt Carlijn.
Meer informatie over de strategieweek Contentmarketing is te vinden op de website.
Deze blog is eerder verschenen op Platform Content.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing