Lubbers De Jong werkt samen met Webr

Lubbers De Jong werkt samen met Webr
  • Content
  • 16 aug 2016 @ 14:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenContentCommunicatie

Webr, specialist op het gebied van cloudtechnologie en tevens Google Premier Partner, heeft Lubbers De Jong ingeschakeld om de communicatie- en pr-activiteiten in Nederland te versterken. Het bedrijf wil de 'leidende kennispositie' onder de aandacht brengen bij een breed publiek. Lubbers De Jong gaat Webr assisteren met contentmarketing en mediarelaties.

Peter Keijzer, directeur bij Lubbers De Jong, laat weten: 'Webr is een prachtige naam om voor te werken. Als Google Premier Partner zijn ze als geen ander in staat om de ontwikkelingen bij Google en de impact van technologie van nieuwe technologie zoals Slack te duiden.' 

'De technologie die door Google wordt ontwikkeld stelt werknemers in staat om efficiënt, prettig en gemakkelijk samen te werken', zo stelt Anko Omlo, ceo van Webr. 'Toch halen veel bedrijven niet het maximale uit de tools, omdat ze nog met een oude blik naar it-oplossingen kijken. Met hulp van Lubbers De Jong gaat Webr een nieuwe groeifase in. We gaan onze kennis en kunde bij een breed publiek introduceren.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken