MassiveMusic verzorgt muziek voor T-Mobile

MassiveMusic verzorgt muziek voor T-Mobile
  • Content
  • 24 okt 2016 @ 17:20
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalContent

MassiveMusic heeft in samenwerking met Etcetera een nieuwe campagne voor T-Mobile geproduceerd: 'het datavrije streamen'. Vanaf deze week is de MassiveTalent-band 'Woof! Woof! Ridicule' met hun track 'Run Faster' in de nieuwe commercial te zien.

In de zoektocht naar opkomend talent voor de nieuwe T-Mobile campagne kwam Etcetera terecht bij de talentenpool van MassiveTalent, een divisie van MassiveMusic die startende artiesten helpt met het verbinden van hun muziek aan merken, commercials en films. MassiveTalent vertegenwoordigt een drietal tracks van de band. In de spot is onder meer dj Armin van Buuren te zien.

Lodewijk Pöttker, executive creative producer bij MassiveMusic, laat weten: 'Met de keuze voor Armin als gevestigde artiest en Woof! Woof! Ridicule als het aanstormende talent in hun spot zet T-Mobile haar strategie voort om muziek een podium te geven binnen hun merkstrategie. De manier waarop T-Mobile een consistente lijn van muziek wil laten doorklinken in hun communicatie is toonaangevend.' 

Samuel Taselaar, business development manager bij MassiveMusic, stelt: 'De samenwerking met T-Mobile, Etcetera en Czar is vanaf het begin van de 'Live Forward'-campagne een interessante muzikale zoektocht geweest. Om nu alle gesmede plannen en brainstormsessies samen te zien komen in de nieuwste commercial voelt echt als een beloning voor alle betrokkenen. Trots op het eindresultaat.' (LB)

Bekijk de commercial hieronder:



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken