Nederlandse bureaus scoren hoog bij CMA International Content Marketing Awards

Nederlandse bureaus scoren hoog bij CMA International Content Marketing Awards
  • Content
  • 5 okt 2016 @ 16:07
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentEvenementAward

LVB Networks, G+J en Born05 zijn genomineerd voor de CMA International Content Marketing Awards 2016. LVB scoorde liefst vijf nominaties, voor klanten Ziggo, Sanquin, ABN AMRO Mees Pierson, PinkRoccade Local Governement en Sligro. In totaal zijn er meer dan honderd bureaus uit 21 landen die hebben meegedaan aan deze internationale awards op het gebied van contentmarketing.

Aart Lensink, directeur van LVB Networks, is onverminderd trots: 'Nederlandse bureaus staan er goed op bij internationale jury's. In het internationale awardseizoen blijken Nederlandse bureaus goed te scoren in de Verenigde Staten, Duitsland en Londen. de markt voor contentmarketing wordt steeds internationaler. Formats voor merken zijn internationaal uit te rollen. Vanuit die visie ontwikkelen we contentmarketing-strategieën voor opdrachtgevers. Dat die aanpak leidt tot zoveel nominaties vinden we uiteraard fantastisch. Wat we helemaal gaaf vinden is dat een aantal van de cases al enkele jaren meegaan en zich steeds verder ontwikkelen.' 

Meest bijzondere werk
Op dinsdag 22 november maakt de Content Marketing Association de winnaars bekend in Londen. De CMA brengt elk jaar deze awards uit om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken