Platform Content verwelkomt nieuwe leden

Platform Content verwelkomt nieuwe leden
  • Content
  • 25 okt 2016 @ 12:17
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentNieuwkomersInteractieDialoogCommunicatie

Platform Content, de branchevereniging voor bureaus in de contentmarketing, is groeiende en heeft daarmee een flink aantal leden aan zich weten te binden. Te weten: We Are Blossom, Reach Communications, Blauw Gras en Ensie. Een paar reacties van de nieuwelingen.

Ralf van Lieshout, co-founder van We Are Blossom, laat weten: 'We willen graag een voortrekkersrol vervullen en actief bijdragen aan de ontwikkeling van het vakgebied. Het moet uit de hoek van hype en buzzwoorden komen en laten zien dat content daadwerkelijk kan bijdragen aan business doelstellingen en tegelijkertijd de consument een positieve ervaring kan bezorgen.'

Peter van Kessel, founder van Reach Communications, stelt: 'Wat wij in de praktijk merken is dat er veel wordt gesproken en geschreven over het vak, maar dat velen nog altijd de essentie niet echt te pakken hebben. De beste manier om te leren en te groeien is om de kennis uit de praktijk te halen.'

Erik Wiese, co-owner bij Blauw Gras, over de samenwerking met Platform Content: 'Bij Blauw Gras zijn we altijd op zoek naar de sweetspot tussen wat het merk wil vertellen en wat de consument wil horen. De doelstelllingen van de klant zijn key. Het is de hoogste tijd dat 'de content benadering' de standaard wordt.'


Platform Content is samen met MarketingTribune organisator van de Grand Prix Content Marketing, welke donderdag 17 november in DeFabrique te Utrecht worden uitgereikt. En er zijn nog kaarten! Ga hier naar toe voor meer informatie. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken