Vlogger Ridder van Kooten en Disney werken samen

Vlogger Ridder van Kooten en Disney werken samen
  • Content
  • 4 okt 2016 @ 12:23
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentDigitaalVideoVloggen

De vlogger, zanger en acteur Ridder van Kooten heeft de handen ineen geslagen met The Walt Disney Company. Van Kooten is onder meer bekend van zijn rol in de Disney-bioscoopfilm 'Tini: het nieuwe leven van Violetta'. Vanaf 7 november is hij van maandag tot en met donderdag te zien in het tweede seizoen van de Disney Channel-serie 'Disney Jonge Garde'.

Gustavo Branger, vice president & general manager Disney Channels Benelux, zegt over de samenwerking: 'We zijn enorm verheugd dat Ridder nu officieel onderdeel wordt van de Disney-familie en dat we met hem samen gaan werken op verschillende projecten. Dit sluit aan op onze strategie om lokale en internationale content te combineren, door het produceren van lokale series die aansluiten op de wens van Nederlandse kinderen en gezinnen. Natuurlijk vullen we deze lokale content aan met internationale producties zoals Soy Luna, Descendants en De middelste van 7.'

Ook Ridder loopt over van enthousiasme: 'Het afgelopen jaar zijn er zulke toffe projecten op mijn pad gekomen die verbonden zijn aan The Walt Disney Company, maar er blijven zich nog altijd mooie kansen voordoen. Na mijn single 'Pretty Beautiful' die ik uitbracht als zanger, heb ik voor Disney Channel ook de single 'Niet te stoppen' opgenomen voor de serie Disney Soy Luna. Ik kijk uit naar wat komen gaat en laat alles gewoon op mij afkomen.'

Disney Channel Nederland
Disney Channel is onderdeel van The Walt Disney Company en bereikt met een mix van animatieseries, komedies en films 230 miljoen kinderen in 169 landen en 34 talen.   



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken