Kijken: zo ziet een 'ode aan de McFlurry' eruit

Kijken: zo ziet een 'ode aan de McFlurry' eruit
  • Content
  • 4 okt 2016 @ 16:27
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatieVideoDigitaalContent

In de online docuserie 'Kwaliteit & Herkomst' bereiden topchefs met ingrediënten van McDonalds een haute cuisine (!) gerecht. Mission impossible, zou je zeggen maar wie onderstaande video bekijkt zal gauw van gedachten veranderen.

In de derde aflevering die zojuist online is verschenen, brengt patissier Hidde de Brabander een ode aan de McFlurry, door een haute cuisine dessert van de ingrediënten van de McFlurry Caramel Fudge te maken. Om hier toe te komen, bezoekt Hidde eerst een flagship farm en een melkveehouderij in Koudum. 

Kwaliteit & Herkomst
De food docuserie Kwaliteit & Herkomst is een serie met verschillende afleveringen waarin de kwaliteit en (lokale) herkomst van de ingrediënten centraal staan. De (top)chefs kunnen zelf in de McDonald's-keten en bij zijn leveranciers zien waar de ingrediënten vandaan komen, voordat zij er zelf mee aan de slag gaan. De videoserie is een samenwerking tussen het online videoplatform LifeHunters en McDonald's.  

Oordeel zelf:



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken