Laatste kaarten Grand Prix Content Marketing nu beschikbaar

Laatste kaarten Grand Prix Content Marketing nu beschikbaar
  • Content
  • 9 nov 2016 @ 12:51
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Grand Prix Content MarketingContentAward

De jury-bijeenkomsten zijn afgerond, de nominaties zijn bekend en aan de voorbereidingen voor de feestelijke uitreikingsavond van de Grand Prix Content Marketing 2016 wordt de laatste hand gelegd. Donderdagavond 17 november vanaf 17:00 uur worden in DeFabrique in Maarssen tijdens een 'sitting dinner' de Awards en Bekroningen uitgereikt. Een uitgelezen gelegenheid om de stand van het vak contentmarketing te bekijken, maar ook om uitgebreid te netwerken en natuurlijk een fantastische avond te hebben. En er zijn nog kaarten!

Bestel hier uw kaarten.

De Grand Prix Content Marketing bestaat in huidige vorm nu drie jaar, daarvoor was het de Grand Prix Customer Media en daarvoor heette het prijzenfestival de Grand Prix Bedrijfsbladen. 'Het geeft goed aan hoe het vak zich heeft ontwikkeld’, is de verklaring van Bert Groothand die naast directeur van Platform Content ook vanuit BBP Media inhoudelijk verantwoordelijk is voor de Grand Prix. 'Vroeger maakten we een ‘blaadje’, nu moet er steeds meer geïntegreerd worden gewerkt om de doelgroepen te benaderen. Het vak wordt er steeds leuker op!'

Eén van de opvallende ontwikkelingen binnen content marketing lijkt te zijn dat juist die geïntegreerde aanpak steeds beter wordt uitgevoerd. 'Dat klopt, maar het kan altijd beter’, vervolgt Groothand. 'Nieuwe technieken maken nieuwe strategische aanpakken mogelijk en dat kunnen we altijd verder ontwikkelen. We hebben dit jaar bij de Grand Prix een paar prachtige voorbeelden van die aanpak. Zoals dit jaar de kwaliteit in de breedte aanzienlijk is verbeterd. Hebben we daarbij bloedstollend nieuwe techniek langs zien komen? Nee, maar dat hoeft ook niet; in de samenhang van de verschillende kanalen is in veel gevallen nog verdere verbetering te behalen en zit ook het vakmanschap van de content manager en dat zien we dit jaar ook veelvuldig terug. Het is dus écht de moeite waard om de 17e te komen en daarna het gesprek aan te gaan met elkaar en natuurlijk de betrokkenen die hebben gewonnen.'

Voor de feestelijke uitreikingsavond zijn nog kaarten te koop. Na afloop zal een boekje worden uitgereikt met alle genomineerden en prijswinnaars. Boekjes die met recht 'collectors-items' mogen worden genoemd. Contentmarketing is geen ondergeschoven discipline meer, maar een volwassen geworden communicatie-discipline. Het zal de 17e in DeFabrique meer dan duidelijk worden!
 

Ga hier naar toe voor meer informatie en bestel hier uw kaarten.

Lees ook: Dit zijn de Grand Prix Content Marketing 2016 genomineerden

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken