BLG Wonen zet Instagram Stories in om starters te helpen

BLG Wonen zet Instagram Stories in om starters te helpen
  • Content
  • 23 dec 2016 @ 10:56
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoSocial mediaContentDigitaal

Voor de online campagne 'Aan tafel met je ouders' werkte Energize samen met drie cabaretiers die in een reeks korte video's laten zien hoe je juist wel of juist niet een gesprek moet voeren over geld. Om de doelgroep 'starters' te bereiken is ervoor gekozen om de campagne in eerste instantie via Instagram Stories uit te rollen.

BLG Wonen wil starters inspireren om aan tafel te gaan met hun ouders en het gesprek over geld te beginnen. 'Want met de feestdagen in aantocht is de kans groot dat je met de hele familie aan tafel zit. En dit moment is daarmee heel relevant als aftrap.' De drie 'jonge en veelbelovende' cabaretiers waarmee Energize samenwerkt zijn: Anna Neuteboom (winnares Camaretten 2015), Tim Teunissen en Arjan Banach.

Doel van de campagne is om starters op de woningmarkt te laten zien dat veel ouders best willen helpen - als je het maar op de juiste manier met ze bespreekt. Hierbij helpen past bij BLG Wonen, dat de meest deskundige en persoonlijke hypotheekverstrekker van Nederland wil zijn. 

 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken