Nieuw video platform Fitchannel.com: fitnessen met BN'ers

Nieuw video platform Fitchannel.com: fitnessen met BN'ers
  • Content
  • 19 dec 2016 @ 12:22
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoDigitaalContent

Een nieuw online video platform over voeding en bewegen ziet sinds vandaag het daglicht: Fitchannel.com. Het platform heeft hiervoor BN'ers als Mark Tuitert en Winston Gerschtanowitz als 'persoonlijke motivator' in de arm genomen. Doel is om gebruikers ervan op een laagdrempelige manier fit het nieuwe jaar in te laten gaan.

Ruim negentig procent van de Nederlanders gaat niet naar de sportschool en 54 procent van de vrouwen is constant op dieet, terwijl meer dan de helft wél graag fit wil worden, zo stelt Fitchannel.com. Redenen hiervoor zijn tijdgebrek, te weinig motivatie of geen sportschool in de buurt. 

Fitchannel.com wil hier verandering in brengen door met een laagdrempelig online video platform mensen wél aan het fitnessen te krijgen. 'Met Fitchannel.com turn je jouw woonkamer binnen no time om in een thuisfitness-club.'

Mark Tuitert laat weten: 'Als Olympisch kampioen weet ik hoe belangrijk motivatie is. Tijdens de trainingen werken we samen naar een doel. Met de acht-weekse cursus pakken we alle spiergroepen aan. Je wordt in korte tijd slanker, fitter en voelt je beter.'

Winston Gerschtanowitz: 'Ons doel is om het grootste sport & health video platform van Nederland te worden, met alle denkbare content op het gebied van bewegen en gezondheid.' 

DFFRNT Media
Fitchannel.com is een initiatief van Michael Moser en DFFRNT Media, het nieuwe mediabedrijf van Winston Gerschtanowitz. Het bedrijf wil de toenemende trend van thuisfitness - zoals die nu veel in Amerika en Duitsland waar te nemen is - naar Nederland halen. Ga voor meer informatie naar de website



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken