Shortlist 'Naam van het Jaar 2016' bekend

30dec 201611:10
  • Content
  • 24959 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CreatieContent

nieuws Zojuist is de 'Namespotting Naam van het Jaar 2016'-shortlist bekendgemaakt. In totaal twintig genomineerden zijn tot stand gekomen uit een selectie van maandwinnaars van dit jaar en merknamen met de meeste sociale media likes.

Op 5 januari zal uit deze shortlist de uiteindelijke winnaar gekozen worden. De afgelopen jaren waren dat onder meer 'De Laatste Hoop mollenbestrijding' en 'iDropped iphone reparatie'. 

De shortlist van 2016 (+ namespotter) ziet er als volgt uit:

•    Zit je Haircut (Ron van der Kogel)
•    Van Dalen Sloopwerken (Sven Bijma)
•    Hairforce 1 (Roland Mangelmans)
•    Quichekeurig (Mark Brabers)
•    Bel Me Teen (Jesse Goedel)
•    Trimsalon Kroes Control (Truusje Langejan)
•    Bumperkluiven - Foodtruckfestival (Jeroen Mirck)
•    Wolhalla (Octavie Wolters)
•    De Huurwoordenaar (Ger Nijkamp)
•    Rottiedam (Jeroen Overvoorde)
•    Kwastarbeiders (Michiel Eijsbouts) 
•    456inkt  (Marc Dol)
•    De Fietseria (Ralf Mitsch)
•    Eve Niets Hoeve B&B (Martijn Kamphuis)
•    De Patatgeneratie (Nicole Beaujean)
•    Pedicure Voetloes (Sebastiaan de Kroon)
•    Schatje Patatje (Jacco Schoeber)
•    Mormels (Derck Mekkering)
•    BarBier (Eric Luntz)
•    Enjoyriding (Wessel Reinders)

De jury bestaat uit de volgende personen:

•    Erik de Zwart (o.a Voorzitter Stichting Nederlandse Top 40, initiatiefnemer van de Merken Top 40)
•    Henkjan Smits (o.a. Trainer Business X-Factor)
•    Esther Overmars (Strategy bij Universal Media, N=5, VEA Next Legend)  
•    Wim Ubachs (o.a. Creative & Strategy Director Het ei van Ubachs)
•    Alphons Geerlings (eigenaar De Merkplaats)
•    Richard Otto (eigenaar Mobile Marketing NL en Tens Media o.a. Vroom & Dreesmann, Verdwenen Merken, Namespotting en omroepplatform Spreekbuis.nl)
•    Hans Prummel (eigenaar De Naamafdeling, initiatiefnemer Namespotting)

 

Begin deze maand kwam ook het boek Namespotting uit, lees hier ons interview met de auteurs Hans Prummel en Richard Otto daarover. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content