De Efteling en MPG vieren feest

De Efteling en MPG vieren feest
  • Content
  • 31 mei 2017 @ 15:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintContent

De Efteling is 65 jaar geworden: feest dus. Ter ere van dit heuglijke feit ontwikkelde MPG een gelijknamig jubileummagazine. Met honderd pagina's en een oplage van 105.000 stuks is 'feest' in heel Nederland verkrijgbaar via verschillende verkooppunten. Via social media worden behind the scenes video's en foto's verspreid.

Dolly van den Akker, business directeur bij MPG, laat weten: 'Als je het over storytelling hebt, heeft de Efteling natuurlijk de mooiste verhalen. Al 65 jaar lang. Efteling is een puur Nederlands merk waar bijna iedereen affiniteit mee heeft. Wij werken graag voor dit soort grote love brands. Het is een dankbare opdracht om over de Efteling een kwalitatief hoogwaardig magazine te maken dat het jubileum feestgevoel deelt met alle Nederlanders. We hebben gekozen voor een glossy, met spin-offs via social media, om dit feestgevoel optimaal tot leven te brengen.'

Fons Jurgens, voorzitter Raad van Bestuur bij de Efteling: 'Wij zijn een bedrijf met een rijke geschiedenis. In 65 jaar zijn we uitgegroeid van een trapdveldje met tien sprookjes, naar een wereld vol wonderen. We zijn er trots op dat MPG. hierdoor geïnspireerd is geraakt en hebben dan ook met alle plezier meegewerkt aan de totstandkoming van dit prachtige magazine.'

Feest
Sinds gisteren (30 mei) ligt feest in de winkel. De glossy draait om een koninklijk en sprookjesachtig feest, waar fantasie en werkelijkheid voortdurend door elkaar heen lopen. Met bekende gasten uit de sprookjeswereld én de echte wereld, zoals actrice Pip Pellens, een dansende Marijke Helwegen en knappe 'prinsen' op witte paarden. Feest is te koop voor €4,95 bij Bruna, Primera en Albert Heijn en in de winkels in de Efteling zelf. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken