Fitfair en JayJay Boske lanceren Fitness Influencer Awards
- Content
- 16 mei 2017 @ 14:37
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VloggenEvenementContent
- 16 mei 2017 @ 14:37
- Redactie Contentmarketing
Het nieuwe educatieve fitnessevent Fitfair organiseert samen met influencer JayJay Boske de Fitness Influencer Awards. Deze awards zijn in het leven geroepen uit waardering voor de groeiende invloed van zogeheten fitness influencers in Nederland.
Norman Soares (initiatiefnemer van de Fitfair) heeft samen met JayJay Boske (eigenaar van YouTube-kanaal Day1) de Fitness Influencer Awards opgericht: 'Fitness is de laatste jaren enorm populair geworden en voor veel mensen een way of life. In Nederland gaan er ruim drie miljoen mensen naar de sportschool. Fitness influencers als Fajah Lourens en Tavi Castro hebben een hier een grote rol in gespeeld. Samen met JayJay vonden wij het tijd om hier onze waardering voor uit te spreken.'
De categorieën zijn: Beste Social Vrouw, Beste Social Man, Beste Blog, Beste Gym, Beste YouTube-kanaal en Lifetime Achievement Award. Genomineerd zijn onder meer Fajah Lourens, Tavi Castro en Carmen Ketelaar.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing