Fitfair en JayJay Boske lanceren Fitness Influencer Awards

Fitfair en JayJay Boske lanceren Fitness Influencer Awards
  • Content
  • 16 mei 2017 @ 14:37
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VloggenEvenementContent

Het nieuwe educatieve fitnessevent Fitfair organiseert samen met influencer JayJay Boske de Fitness Influencer Awards. Deze awards zijn in het leven geroepen uit waardering voor de groeiende invloed van zogeheten fitness influencers in Nederland.

Norman Soares (initiatiefnemer van de Fitfair) heeft samen met JayJay Boske (eigenaar van YouTube-kanaal Day1) de Fitness Influencer Awards opgericht: 'Fitness is de laatste jaren enorm populair geworden en voor veel mensen een way of life. In Nederland gaan er ruim drie miljoen mensen naar de sportschool. Fitness influencers als Fajah Lourens en Tavi Castro hebben een hier een grote rol in gespeeld. Samen met JayJay vonden wij het tijd om hier onze waardering voor uit te spreken.' 

De categorieën zijn: Beste Social Vrouw, Beste Social Man, Beste Blog, Beste Gym, Beste YouTube-kanaal en Lifetime Achievement Award. Genomineerd zijn onder meer Fajah Lourens, Tavi Castro en Carmen Ketelaar. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken