Snippet Media start tishiergeenhotel.nl voor pubermoeders

Snippet Media start tishiergeenhotel.nl voor pubermoeders
  • Content
  • 15 jun 2017 @ 08:04
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • UitgeversContent

Online uitgeverij Snippet Media heeft tishiergeenhotel.nl gelanceerd, een humoristische website voor ouders van pubers. 'Over het algemeen zijn pubers best aardige en zelfs grappige huisgenoten' - en die kant gaat de nieuwe website laten zien.

Pubers komen vaak in het nieuws als ze in de problemen zijn. Daarom zijn moeders en journalisten Saskia Smith en Martine de Vente (samen goed voor 3,5 pubers) een online magazine begonnen voor ouders van pubers om de leuke en vrolijke kant ervan te laten zien. Want: 'Niet alle pubers zijn snuivende gameverslaafden.'

Uitgever Barbara van Erp en tevens eigenaar van Snippet Media: 'Smith en De Vente gaan grappige en herkenbare stukjes schrijven en video's maken over hoe het is om te leven met een puber in huis. Over hoe krankzinnig veel handdoeken die gasten en meiden gebruiken, hoe ze opeens gaan stinken en je hele kast leeg vreten.'

tishiergeenhotel.nl blijkt valt goed bij de adverteerders: 'We zijn nu al in gesprek met marketeers van allerlei relevante producten als deodorant, games, condooms, maandverband en natuurlijk anti-puistencrème. We hebben drie keer eerder een titel gelanceerd maar zijn niet eerder zo enthousiast ontvangen door de adverteerder.'

Snippet Media
De nieuwe online uitgeverij Snippet Media is opgericht in april 2016. De grootste titel is Me-to-We, voor ouders met jonge kinderen (350.000 unieke bezoekers per maand, moeders, 25-40 jaar). Sinds vorig jaar is er ook Mynd.nu, een soort Psychologie-titel met 150.000 unieke bezoekers per maand (vrouwen 35-45 jaar). Sinds september 2016 is er Saarmagazine: '50+ maar nog lang niet dood' (unieke bezoekers per maand: 170.000).

Snippet Media bereikt elke maand 670.000 vrouwen in de leeftijd 30-65 jaar en maakt campagnes voor merken als Nationale-Nederlanden, Friesland Campina en Albert Heijn. Snippet werkt regelmatig samen Sanoma's Blogtoday. Voor september staat de lancering van een mannentitel op de planning. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken