Awin en Tailify slaan handen ineen

Awin en Tailify slaan handen ineen
  • Content
  • 6 jul 2017 @ 11:32
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentSocial media

Internationaal affiliate marketingnetwerk Awin heeft een strategische investering gedaan in influencer marketingplatform Talify om commerciële samenwerking te stimuleren en het influencerbereik voor zijn partners te vergroten.

Tailify, door Starcom MediaVest bestempeld als 'de startup die hoogstwaarschijnlijk de media industrie zal revolutioneren', streeft ernaar vertrouwen en professionaliteit naar de sector te brengen door adverteerders te koppelen aan invloedrijke contentmakers voor creatieve en high-impact social media campagnes.

Het platform biedt een volledig geautomatiseerde self-service oplossing waarin campagnes kunnen worden gecreëerd, influencers kunnen worden benaderd en resultaten kunnen worden gemeten. Bekende merken als Coca-Cola, Disney en Universal Music Group gebruiken het platform om succesvolle influencer campagnes te draaien, waarmee zij hun bereik en betrokkenheid met de gewenste demografie exponentieel vergroten.

Influencer marketing is een snelgroeiend onderdeel van de Awin business; het bedrijf heeft in samenwerking met The Hut Group onlangs nog de award voor 'Best Influencer Campaign' in de wacht gesleept tijdens de Performance Marketing Awards. Door dit partnership met Awin aan te gaan, zal Tailify zijn platform aan kunnen bieden aan meer dan 6.000 adverteerders wereldwijd en deze zo de mogelijkheid geven om samen te werken met Tailifys community van social media influencers.

Adam Ross, COO van Awin, laat weten: 'Influencer en affiliate marketing delen veel karakteristieken. Het was voor ons beiden dan ook een logische stap voorwaarts om te ivnesteren in Tailify. Het team is ambitieus, boordevol kennis en gedreven.'

Fredrik Segerby, CEO van Tailify: 'Werken met Awin is een fantatische strategische 'fit' en er zijn voor beide partijen een groot aantal synergieën om te ontdekken. Influencers zijn inmiddels een van de invloedrijkste publishers in de wereld en ons platform laat adverteerders toe om hen op schaal te activeren.' 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken