Kult&Ace Millennial Consultancy lanceert Millennial Monitor

Kult&Ace Millennial Consultancy lanceert Millennial Monitor
  • Content
  • 20 jul 2017 @ 09:02
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepenContent

Millennial consultancybureau kondigt de Kult&Ace Millennial Monitor aan: de jaarlijkse graadmeter voor alle trending topics rondom millennials. Het bureau wil met dit onderzoek inzichten verzamelen en meehelpen aan een duurzame relatie tussen merken en millennials. Merken kunnen zich vanaf vandaag (19 juli) inschrijven voor een samenvatting van de resultaten, maar ook kosteloos een onderzoeksvraag insturen. De onderzoeksresultaten worden begin december 2017 gepresenteerd.

Melanie Bosveld, oprichter van Kult&Ace, laat weten: 'Het is onze missie om merken en millennials op een duurzame manier met elkaar te verbinden zodat ze kunnen samenwerken en elkaar kunnen helpen, inspireren en versterken. Veel bedrijven weten namelijk niet precies hoe ze met millennials moeten omgaan; traditionele communicatietechnieken voldoen vaak niet. Echter, aansluiting vinden met de millennial doelgroep - en ook generatie Z - is bepalend voor de levensvatbaarheid van veel merken: daarom helpen wij bedrijven om klaar te zijn voor de toekomst.' 

Bosveld heeft naar eigen zeggen regelmatig gesignaleerd dat er tonnen werden verspild aan ineffectieve campagnes en nutteloze productinnovaties. 'Met alleen zenden kom je er niet. Het is belangrijk een relatie aan te gaan met je doelgroep, daarvoor is wederzijds begrip nodig en zijn inzichten essentieel. We adviseren merken al jaren op het gebied van millennials door middel van trendonderzoek, ervaringen en kwalitatief onderzoek in ons eigen netwerk. Nu is het tijd om dit groter aan te pakken en een mooi landelijk profiel neer te zetten om bedrijven nog meer insights te geven in hun belangrijkste doelgroep.'

Kult&Ace biedt bedrijven de kans om hun eigen vragen aan de monitor toe te voegen. De tien beste, meest relevante en actuele vragen worden meegenomen in het onderzoek. Bijvoorbeeld over de verwachtingen van millennials van een baan of de rol van influencers bij hun merkbeleving. Bedrijven kunnen tot 1 september hun vragen sturen naar monitor@kultandace.com onder vermelding van 'millennial monitor'. In september wordt bekend gemaakt welke vragen er zijn geselecteerd.  

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken