Pulizzi, Roetzer en Wheatland sprekers op #CMFF-sessie Content Marketing World

Pulizzi, Roetzer en Wheatland sprekers op #CMFF-sessie Content Marketing World
  • Content
  • 29 aug 2017 @ 11:24
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementContent

Contentmarketinglovers kijken er al een tijd lang reikhalzend naar uit: Content Marketing World, dat volgende week (5-8 september) plaatsvindt in Cleveland, Ohio. Liefst 4.000 contentmarketingprofessionals van over de hele wereld stappen komend weekend in het vliegtuig om samen inspiratie op te doen voor hun contentmarketingtsrategie voor het nieuwe jaar. Uit Nederland zijn vertegenwoordigd MarketingTribune, Platform Content en Content Marketing Fast Forward (CMFF). Die laatste partij organiseert op dinsdag 5 september, de dag voor aanvang van het congres, een ochtend lang interactieve sessies met toonaangevende sprekers.

Het overall thema tijdens deze sessies is: The ROI bases Business Case for Scaling Content Marketing. CMFF heeft dit opgebouwd in drie deelonderwerpen.:

-Building and Scaling the Marketing Performance Organization, geleid door best selling auteur Paul Roetzer ('The Marketing Agency Blueprint', 'The Marketing Performance Blueprint');
-Business Models between Agencies and Customers (evolution/trends/models) - geleid door Todd Wheatland, global head of strategy van tweevoudig CMI content marketing agency of the year, King Content en auteur van onder meer The Marketer’s Guide series;
-Metrics, Measurement, Conversion - geleid door Robert Rose, bekend van de wekelijkse podcast This Old Marketing met Joe Pulizzi, chief content adviser bij het Content Marketing Institute, en auteur van een serie bestseller boeken (zijn nieuwste boek lanceert hij tijdens CMW).

Content Marketing World vindt plaats van van dinsdag 5 tot en met vrijdag 8 september in Cleveland, Ohio. 

Nog meer CMWorld? Ga naar de website of lees alle informatie op het CMFF-platform.
Lees ook: MarketingTribune goes Content Marketing World USA

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken