Vloggers komen in actie voor Sint Maarten

Vloggers komen in actie voor Sint Maarten
  • Content
  • 14 sep 2017 @ 11:27
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoContentVloggen

Verschillende YouTubers komen in actie voor Sint Maarten en zijn daarmee het initiatief #TaartenVoorSintMaarten gestart. Hiermee roepen ze heel jong Nederland op om collectief taarten te bakken, deze te verkopen aan vriend of familie en de opbrengst te doneren aan Giro 5125. Taartenbakkers kunnen de foto van hun taart op hun social media plaatsen, met eerder genoemde hashtag.

Doel is om ook jongeren te betrekken in de actie voor Sint Maarten en zodoende bewustwording te creëren voor de ramp. Onder meer JayJay Boske, Kaj Gorgels en Nesim Najih gaan aan de slag om geld in te zamelenvoor het door de orkaan Irma getroffen Sint Maarten. 

Morgenavond (15 september) komen de vloggers bij elkaar in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum, tijdens de nationale radio- en tv-actiedag 'Nederland helpt Sint-Maarten' van Giro 5125. De livestream is morgenavond vanaf 18:00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Concentrate en via de social media kanalen van de YouTubers.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken