Zandbeek twee keer genomineerd bij European Excellence Awards 2017

Zandbeek twee keer genomineerd bij European Excellence Awards 2017
  • Content
  • 3 nov 2017 @ 12:31
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentAwards

Contentmarketingbureau Zandbeek is twee keer genomineerd voor een European Excellence Award. Deze awards belonen de meest opvallende en succesvolle pr- en communicatiecampagnes binnen Europa. Zandbeek ontving nominaties in de categorieën 'External Publication' en 'Travel & Tourism' met werk voor ABN Amro MeesPierson en Eindhoven365.

De Vermogensmonitor
In de categorie 'External Publication' is Zandbeek genomineerd met de pr- en contentcampagne rondom De Vermogensmonitor in opdracht van ABN Amro MeesPierson. Dankzij een geïntegreerde aanpak van PR, print, content en social media vertaalde Zandbeek de resultaten van een groot vermogensonderzoek uitgevoerd door GfK op een aantrekkelijke manier. In acht weken tijd zorgde Zandbeek voor meer bekendheid onder de moeilijk te bereiken doelgroep en meer leads.

#AnotherCityTrip
De internationale influencercampagne #AnotherCityTrip voor opdrachtgever Eindhoven365 werd in de categorie 'Travel & Tourism' genomienerd. Food-, lifestyle- en fashionbloggers ontdekten de schoonheid van Eindhoven door deel te nemen aan een programma dat tot stand kwam in samenwerking met tientallen zelfstandige retailers, horecazaken en culturele instellingen uit Eindhoven. 

 

Bekijk hier alle genomineerden. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken